temperatuur en snelheid van je fans

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijntjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
met welk(e) programma(s) kan je je temperatuur en de fansnelheid aanpassen?:( want als ik bijvoorbeeld mijn videokaart eventjes op de koeler zelf aanraak is dat niet bepaald een normale temp (hoe warm weet ik natuurlijk ook niet maar best heet)

weet iemand hier raad mee?

want ik denk als ik crysis ga spelen dat dat niet goed af komt:confused:

mvg,

merijntjuh

ehm... als ik het installeer en opstart... loopt die vast:shocked: dus heb je nog wat anders om het te checken?

Het klopt dat het tooltje halverwege het laden even blijft hangen, dan wordt je systeem gescand.

hij blijft al bij 16% hangen en bij CTRL+ALT+DEL staat dat hij niet reageert en als ik klik staat er ook nog boven reageert niet:S

Welnu, dan deze maar proberen.

Je bent overigens de eerst van wie ik dit hoor, da's op zich al heel bijzonder.

Gebeurt bij iedereen (Bugje in speedfan of zo).
Ik vind wel dat het verschil in temp tussen beide cores nogal aan de hoge kant is (8 graden als ik het goed zie? Het plaatje is verrekte klein)

De mijne -> (trek je conclusie......)

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    65,1 KB · Weergaven: 52
het is inderdaad ± 7 a 8 graden verschil:thumb: maar is dit ook erg? en is de Core waar vlammetje bij staat mij videokaart? kan ik die fan misschien sneller laten draaien? en kan ik de temperatuur verschillen ook verminderen van de 2 cores?

Ik heb er geen flauw idee van wat voor koeler boven je processor hangt. Als het de boxed versie is, zou dat een heleboel kunnen verklaren. Mijn koeler is niet de boxed versie (zie mijn systeem)

mijn koeler is inderdaad de boxed cooler maar is dit erg dat de temperaturen zoveel verschillen? en hoe kan ik de fan van mijn videokaart harder en zachter zetten? of moet dat weer met een ander programmatje? want hij is en blijft 60 graden:confused:

MIjn videokaart is 64 graden. (8800 GTS)
Antwoord op je andere vraag moet ik je schuldig blijven.

maareh... als ik een normale game opstart zoals call of juarez word mijn GPU al 70 graden:shocked: kan je nagaan als ik crysis ga spelen:shocked: :confused: is er niet gewoon een programma waarmee ik mijn fanspeeds kan aanpassen want ik kan het namelijk in speedfan niet vinden:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan