Laptop opeens traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh! ik was vergeten om opdrachtprompt als admin uit te voeren!
de sfc/scannow werkt wel, maar die andere doet het pas de volgende keer als ik de laptop opstart..

er staat nogal een ongelukkige spatie in de command, maar die MOET er staan

sfc /scannow (sfc[spatie]/scannow)
chkdsk /f (chkdsk[spatie]/f)

die commands zou ik echt wel nog eens uit gaan voeren.
Misschien is het zelfs best om dat te doen met de installatie-cd bij het opstarten van de pc(herstelmodus--> "r" drukken)

ja, want er moet toch echt wel iets mis zijn met je windows als al die programma's weergegeven worden dat ze niet meer werken :confused:

ofwel moet het een virus zijn of spyware...
superantispyware ook al eens geprobeerd?

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 12:29:48, on 6-7-2008
Platform: Windows Vista (WinNT 6.00.1904)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16681)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Hotkey Utility\tray.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Power Manager\PM.exe
C:\Program Files\Light Sensor Utility\Sensor.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Users\Bart\Desktop\HiJackThis.exe

O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: PnkBstrB - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrB.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Fujitsu Siemens Computers Diagnostic Testhandler (TestHandler) - Fujitsu Siemens Computers - C:\firststeps\OnlineDiagnostic\TestManager\TestHandler.exe
O23 - Service: XAudioService - Conexant Systems, Inc. - C:\Windows\system32\DRIVERS\xaudio.exe

--
End of file - 1475 bytes

een zeer korte hijackthisfile! :shocked:

heb je daar niets van verwijderd?
ps: hijackthis bestanden zijn niet toegelaten op dit forum ;)

je zou hier eens moeten gaan kijken want op dit forum mogen er echt geen hijackthislogjes geplaatst worden :confused:

wat als je terug gaat in de geschiedenis tot voordat je rainbowsix hebt geinstaleerd?

hmmm..

dan zou je ook terug naar de winkel kunnen gaan. En daar gaan informeren.

je zou natuurlijk kunnen gaan herinstalleren maar ik denk niet dat je daar zoveel zin in hebt :confused:

heb je dan een recovery cd? daarmee kan je namelijk ook terugzetten

nee die heb ik helaas ook niet :( vista stond er gewoon op en verder heb ik volgens mij niks erbij gekregen van vista

ooh, dat vind ik wel raar, normaal moet er toch een recovery disk bij zitten (tenminste wel bij mijn laptop :S Heb je wel een back-up?

ooh, dat vind ik wel raar, normaal moet er toch een recovery disk bij zitten (tenminste wel bij mijn laptop :S Heb je wel een back-up?

er hoeft geen recovery disk bij te zitten...
bij mijn acer was dat ook niet maar ik kon wel zelf eentje aanamaken of ik kon tijdens het opstarten alt+f10 drukken en dan kreeg ik ook men recovery console :thumb:

ok, maar bij de meeste is dit toch wel? (Kheb er alleen maar verstand van van mijn eigen laptop xD)

ok, maar bij de meeste is dit toch wel? (Kheb er alleen maar verstand van van mijn eigen laptop xD)

bij acer is het allesinds niet (dan is er een recovery partitie) en bij Hp is het al van hetzelfde als ik me niet vergis

is dit dan misschien tijdens starten F10 indrukken?? Kan fout zijn, maar volgens mij heb ik ooit gehoord dat je hiermee dan de recovery partitie opent, mocht dit nodig zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan