willen jullie mijn website testen

Status
Niet open voor verdere reacties.
raar zou ff de codens laten zien!

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
de coden:
HTML:
<forum></forum> e-mail: <input name="e-mail" type="text" /><br />onderwerp: <input name="onderwerp" type="text" /> bericht:<br /><textarea name="bericht" rows="5" cols="25" type="textarea"></textarea><button type="submit" value="<STRONG>submit</STRONG>"><strong>submit</strong></button>

ik heb helemaal geen idee van sites maken enzo, maar je vroeg om te testen en dat heb ik gedaan en hij deed het niet

maar wel bedankt:)

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Die code is een leuk beginnetje, maar er staat inderdaad nergens iets geschreven over wat de Submit knop moet doen. Nu is het slechts een blanco knopje zonder functie...

Je kunt er zoeits van maken: http://www.weballey.nl/forms/emailform.html, maar dan blijft het nog steeds een erg standaard mailform.

ik wil zelf wat maken allen heb ik er nog geen verstand van:confused: dus ik ga het me zelf leeren:).

.

bedankt:thumb:.
als ik nog vragen heb zeg ik het wel!

[Mod-edit] Onnodige quote's verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

.

Dit is zowieso fout :
HTML:
<forum></forum>
forum moet form zijn.

Met
HTML:
<form>
open je het 'formulier'

Met
HTML:
</form>
sluit je hem weer, deze moet dan ook helemaal aan het eind komen.

Succes verder.

Dit is zowieso fout :
HTML:
<forum></forum>
forum moet form zijn.

Met
HTML:
<form>
open je het 'formulier'

Met
HTML:
</form>
sluit je hem weer, deze moet dan ook helemaal aan het eind komen.

Succes verder.
harstike bedankt allen maal:).
gr jefie1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan