computer zit vol met spyware en irritante reclames

Status
Niet open voor verdere reacties.
scan dan eens met superantispyware http://www.superantispyware.com/ de free versie
of plaats een hijackthis logje op www.hijackthis.nl

hoi bedankt voor je reactie ik zet hier ff het hijackthis logje neer.
groeten jan

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 16:42:24, on 11-7-2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16674)
Boot mode: Normal

Laatst bewerkt door een moderator:
En ik heb het logje hier verwijderd. Helpmij kijk al een aantal jaren geen Hijackthis logjes meer na. Deze kun je kwijt op het forum wat Bertus aangeeft of op www.nucia.nl forum.

Spyware blijft komen

Ik heb de laatste dagen ook last irritante internetreclame die iederskeer blijft terugkomen .
Heb ook allerlei programma,s geinstalleerd om deze ongewenste reclame te verwijderen zoals Ad-awere / Spybot search en destroy / AVG 7.5 antivirus / Malwarebytes / cookies verwijderd enz............
Niks helpt en het lijkent mij daarom ook verstandig dat ik mijn Windows XP Home opnieuw ga installeren .
Volgens mij is het toch wel verstandig om elk jaar de Windows opnieuw te installeren omdat je dan ook alle ongewenste programma,s echt kwijt bent .

Dat is een mogelijkheid die zeker helpt, maar een HijackThislog op de aangewezen site plaatsen lost het probleem ook wel op. :)

Ik heb de laatste dagen ook last irritante internetreclame die iederskeer blijft terugkomen .
Heb ook allerlei programma,s geinstalleerd om deze ongewenste reclame te verwijderen zoals Ad-awere / Spybot search en destroy / AVG 7.5 antivirus / Malwarebytes / cookies verwijderd enz............
Niks helpt en het lijkent mij daarom ook verstandig dat ik mijn Windows XP Home opnieuw ga installeren .
Volgens mij is het toch wel verstandig om elk jaar de Windows opnieuw te installeren omdat je dan ook alle ongewenste programma,s echt kwijt bent .

Hoi,

Dat is wat ik je eerder ook al had aanbevolen! Je had windows nu al lang weer goed draaiende kunnen hebben! En als je dan gelijk een image van xp maakt....kan het de volgende keer allemaal nog sneller;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan