DS lite repareren, niet opsturen, duurt te lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carcelia

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Hallo,

Weet iemand een persoon die DS Lite kan repareren in de buurt van Haarlem? Want ik weet wel dat je hem op kan sturen, maar dat is geen optie.
Als je de powerknop aan probeert te doen, dan flitst het wel even in de schermpjes maar groene lampje gaat niet branden.
Vrijdag komen de kids voor 4 weken en dan moet ie het weer doen, anders worden we allemaal gek hier :(

Alvast bedankt en

M vr gr.
Carla

Hallo

Is het niet enkel een defekte "interne" batterijpack ???

Werkt deze wel korrekt indien deze is ,verwijdert , en je deze dan opstart d.m.v. de netvoeding ??

Jammer genoeg vermeld je niet hoe oud betrokken toestel is :confused:

Peter

batterij

Hallo Peter,

Ik heb er een nieuwe batterij ingehad, laadt wel op, de oude ook. Maar geen beeld. Als je de powerknop aan probeert te doen, dan geeft ie ffies groen licht maar blijft niet aan. De schermpjes flitsen even wit op en ook weer weg.
Dit is een 2e handsje, weet niet precies hoe oud hij is, is een donkerblauwe, weet niet of dat iets zegt?

M vr gr.
Carla

Hallo

Is het niet enkel een defekte "interne" batterijpack ???

Werkt deze wel korrekt indien deze is ,verwijdert , en je deze dan opstart d.m.v. de netvoeding ??

Jammer genoeg vermeld je niet hoe oud betrokken toestel is :confused:

Peter

Hallo

Hopelijk heb je hier iets aan :

Op afstand iets beoordelen is niet echt evident.

Of toestel is ooit eens gevallen , waardoor er een flatcable intern nu een slechte verbinding maakt. (deze eens in/uitpluggen)

Of cartridge in/uitgeplugd zonder uit te schakelen , en motherboard is bye .. bye...

Nintendo is niet de goedkoopste om een rudimentaire herstelling uit te laten voeren ,laat staan een motherboard vernieuwen (kostprijs is meestal net iets mider dan een nieuw toestel)

Vermoedelijk om herstelling te vermijden.

Mocht je uiteindelijk overwegen om een nieuwe te kopen , defekt toestel niet weggooien , deze kan uiteindelijk misschien nog dienen voor reserveonderdelen.

Persoonlijk heb ik tot op heden slechts 2 defekte motherboards vervangen , toevallig gevonden op "google" .

Moeilijk is dit niet en dient uiteraard te gebeuren met de nodige voorzichtigheid.

Zie o.a. :

http://site.powergamingparts.com/RepairNdsl.html

Peter

Hallo Peter,

Hartstikke bedankt voor deze tip. Lijkt zeker wel of ik iets hier aan heb. Die andere heeft toch een kapot scharnier.
Mag morgen toch langs bij die meneer, die Bertus voor me gevonden had. Liet me niet afschepen en dat helpt toch wel hahaha

GRoetjes,
Carla

375376]Hallo

Hopelijk heb je hier iets aan :

Zie o.a. :

http://site.powergamingparts.com/RepairNdsl.html

Peter[/QUOTE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan