LG LN500; kaart Europa erop zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rgeerolf

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Weet iemand een goeie site om de kaart van Europa op mijn GPS te zetten ??
(LG LN 500)

Alvast bedankt

SD-kaart heb ik al :)

We hebben het echt nodig :s
kan iemand mij helpen ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je bedoelt dat je hier links naar sites hoopt te krijgen om de software "kostenloos" te downloaden, moet ik je teleurstellen.... Dat is niet toegestaan op deze site.

Het zal toch wel een moeilijk verhaal worden, omdat in de beschrijving van het apparaat staat dat de kaarten van Navteq komen, maar er op de Navteq site geen kaarten voor LG te vinden zijn.....

Maar aangezien de LG draait op Win CE [4] kun je er [met enige inspanning] waarschijnlijk ook wel andere pakketten als Tom2x of Route66 op draaien.
Of gewoon proberen met een Navteq Europa kaart.

Als je bedoelt dat je hier links naar sites hoopt te krijgen om de software "kostenloos" te downloaden, moet ik je teleurstellen.... Dat is niet toegestaan op deze site.

Het zal toch wel een moeilijk verhaal worden, omdat in de beschrijving van het apparaat staat dat de kaarten van Navteq komen, maar er op de Navteq site geen kaarten voor LG te vinden zijn.....

Maar aangezien de LG draait op Win CE [4] kun je er [met enige inspanning] waarschijnlijk ook wel andere pakketten als Tom2x of Route66 op draaien.
Of gewoon proberen met een Navteq Europa kaart.

Het moet niet kosteloos zijn hoor, maar wat moet ik nu juist proberen, die Navteq Europa kaart ?

Het moet niet kosteloos zijn hoor, maar wat moet ik nu juist proberen, die Navteq Europa kaart ?

Excuses, maar ik durf het je niet te zeggen... experimenteren met kaartsetjes van meer dan € 100 zonder garantie dat het werkt, is erg "eng"....

Ik ben in de tussentijd aan het zoeken geweest maar de situatie wordt er niet duidelijker op... Ondanks dat de produktbeschrijving zegt dat de kaarten op de LG van Navteq zijn, vind ik op alle forums over navigatie de info dat alle LG-LN modellen gebruik maken van de kaarten van Destinator [nieuwste versie 7], maar Destinator draait op Win CE 5.0 en niet op 4.0 [wat in de LN-500 zit]... En bij LG is niets te vinden...

Als je een beetje thuis bent in "downloadland" zou je wat kunnen experimenteren met de diverse pakketten... via Active Sync kun je in de LG "grasduinen"....

Sorry.... ik kan hier niet veel verder helpen....:(

Oké, toch bedankt, nja, zal een beetj in "downloadland" zoeken, activeSync heb ik trouwens al ;)
toch bedankt he :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan