windows vista home basic

• Onderwerp starter Onderwerp starter AJEE
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AJEE

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2008
hallo

hoe kan ik mijn windows vista home basic laptop
sneller maken?
heeft er iemand nog wat leuke tweaks of zo.
niet register tweaks aub.

Vooral belangrijk is regelmatig defragmenteren en ONNODIGE programma's die opstarten met windows uit te schakelen, die zijn meestal de boosdoeners :)

Virus/spyware vrij houden is ook wel slim :D

ok bedankt.
maar wat is de beste gratis antivirus scanner

Babylonisch .....

Hoi AJEE,

Ik vind dat jij je afzonderlijke vragen ook in een afzonderlijke topic moet 'aanbieden'.
Je maakt er nu een zooitje van door allerlei vragen door elkaar in één item te stellen.

Als beginnende gebruiker werk je jezelf daarmee trouwens ook in de 'nesten'
Als ik je vragen totnutoe op een rijtje zet, denk ik dat je probleem niet alleen onervarenheid is, maar ook een pc of notebook met beperkte capaciteiten .... kijk daar eens naar.

Wellicht biedt deze site je anderzijds welkome informatie:

http://www.vistainfo.nl/

Overigens is onervarenheid geen probleem hoor, we helpen je graag maar ik word er wel moe van als je vragen gaat stellen waar je al eerder een topic voor geopend hebt en al antwoord hebt gehad. Snap je dat?
Verder vuur je je vragen maar af op ons :p

ik wil er nog even wat tips aan toevoegen omdat het versnellen van vista me wel interesseert :D

voor het sneller opstarten van vista is het gebruik van msconfig natuurlijk het gemakkelijkst(ik gebruik hijackthis maar daar zou ik als onervaren gebruiker vanaf blijven :lol:)

dan heb je ook nog freeware programma's zoals tweak VI

verder kan een regclean ook wel helpen en het systeem grondig fragementeren.

zoals al vernoemd ook dat je laptop / pc virus, spyware-vrij is enzo want dat kan ook heel wat vertragen...

Ook heb ik hier ook nog een mooie handleiding om je pc te tweaken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan