Hallo, ik heb een probleem 
na mijn werk kwam ik thuis en begon wat te downloaden,
een vriend van mij had het over een zogenaamde rapidshare tool ( ofzo)
dus ik denk downloaden niet lang daarna 1 uurtje ong. begon mijn computer mankementen te vertonen Explorer.exe sloeg uit herstarte weer ( niet de computer maar het proces zelf) dit ging zo nog enige tijd door.
mijn vriendin kwam met de oplossing windows xp opnieuw te instaleren.
en daarna liep de pc ongeveer 3 uurtjes fantastisch toen begon de ellende opnieuw! nu kan ik ook niet in mijn harde schijf komen (via Deze computer)
het internet is ZEER traag en sommige pagina's die ik intyp komen niet eens.
foutmeldingen in google tikken heeft dus ook geen zin
Avast Home editie geinstaleerd en gescand diepe systeem scan niets gevonden Trend Micro Housecall Online virus scanner (geen idee wat dat ding gedaan heeft) alstublieft help mij als je het doet geef ik je een stuiver

na mijn werk kwam ik thuis en begon wat te downloaden,
een vriend van mij had het over een zogenaamde rapidshare tool ( ofzo)
dus ik denk downloaden niet lang daarna 1 uurtje ong. begon mijn computer mankementen te vertonen Explorer.exe sloeg uit herstarte weer ( niet de computer maar het proces zelf) dit ging zo nog enige tijd door.
mijn vriendin kwam met de oplossing windows xp opnieuw te instaleren.
en daarna liep de pc ongeveer 3 uurtjes fantastisch toen begon de ellende opnieuw! nu kan ik ook niet in mijn harde schijf komen (via Deze computer)
het internet is ZEER traag en sommige pagina's die ik intyp komen niet eens.
foutmeldingen in google tikken heeft dus ook geen zin
Avast Home editie geinstaleerd en gescand diepe systeem scan niets gevonden Trend Micro Housecall Online virus scanner (geen idee wat dat ding gedaan heeft) alstublieft help mij als je het doet geef ik je een stuiver