Help!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

IcryI

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2008
Hallo, ik heb een probleem :(

na mijn werk kwam ik thuis en begon wat te downloaden,
een vriend van mij had het over een zogenaamde rapidshare tool ( ofzo)
dus ik denk downloaden niet lang daarna 1 uurtje ong. begon mijn computer mankementen te vertonen Explorer.exe sloeg uit herstarte weer ( niet de computer maar het proces zelf) dit ging zo nog enige tijd door.
mijn vriendin kwam met de oplossing windows xp opnieuw te instaleren.
en daarna liep de pc ongeveer 3 uurtjes fantastisch toen begon de ellende opnieuw! nu kan ik ook niet in mijn harde schijf komen (via Deze computer)
het internet is ZEER traag en sommige pagina's die ik intyp komen niet eens.
foutmeldingen in google tikken heeft dus ook geen zin
Avast Home editie geinstaleerd en gescand diepe systeem scan niets gevonden Trend Micro Housecall Online virus scanner (geen idee wat dat ding gedaan heeft) alstublieft help mij als je het doet geef ik je een stuiver ;)

Gebruik je trouwens een virusscanner? (heb je die wel?) als je geen 1 hebt kan je deze downloaden:
http://www.download.com/AVG-Anti-Vi...42.html?part=dl-AVGAntiVir&subj=dl&tag=button (goede gratis virusscanner)

Reken maar je komt van die dingen af!

http://www.superantispyware.com/superantispywarefreevspro.html
installeren en update en dan scannen

hierna http://www.download.com/Ad-Aware-2008/3000-8022_4-10045910.html
installeren en update en scannen

hierna: http://www.idealsoftware.nl/MBAM/
installeren, update en scannen

EDIT:: Hier nog een scanner als de bovenstaande niet alles verwijderd heeft, het gaat om kasperspy online scanner: http://www.kaspersky.nl/scanforvirus-en/kavwebscan.html

ALS HET NU NOG NIET OVER IS, KAN JE EEN HIJACK MAKEN

Hijack:

Stukje informatie gekopieerd van www.hijackthis.nl :

Download Trend Micro Hijack This™ (http://download.bleepingcomputer.com/hijackthis/HJTInstall.exe)
Dubbelklik op Hijackthis-setup
Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snel koppeling wordt op je bureaublad geplaatst

Dubbelklik op het Icoontje van Hijackthis
Klik op "Do a systemscan and save a logfile"
Er opent een Kladblok venster, houd gelijkt tijdig de CTRL en A toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd.
Houd gelijkt tijdig de CTRL en C toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd.

Log in op het forum en klik hier Forum op "nieuw onderwerp"
Voorzie dat van een Titel en een omschrijving van je probleem, vertel ook wat je al wel heb gedaan en wat je niet kon doen.
Plak nu het HJT logje in je bericht door met de rechtermuisknop te klikken en kies voor plakken.
Klik vervolgens op OK

PLAATS JE LOG HIER: http://www.antispywareoffensief.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Eerst ff snel registreren op de forum (gratis)
mvg (experst kijken je log na)

Laatst bewerkt:
Owh ja helemaal vergeten te zeggen

Als eerste kan je best een systeemherstel doen, heel mischien verwijderd die problemen

Ga naar start
alle programma's
bureau-accesiores
systeemwerkset
systeemherstel
een eerdere status van deze computer herstellen
nu zoek je een datum uit, wanneer die nog goed was

Hierna kan je het best gaan scannen. (als je net bezig bent met de scan kan je beter ff stoppen en dit uitvoeren en daarna weer opnieuw scannen)

Laatst bewerkt:
rapidshare.

Als je een rapidshare tool wilt hebben die het WEL doet, dan moet je het even zeggen.
BTW, heb zelf een premium account, zeg wat je wilt hebben en ik upload het voor je en zet het op een secure download voor je.

hoor van je.

ps: sluit niet helemaal aan op wat jij zei, maar misschien verzacht het je pijn lol.

Owh ja helemaal vergeten te zeggen

Als eerste kan je best een systeemherstel doen, heel mischien verwijderd die problemen

Ga naar start
alle programma's
bureau-accesiores
systeemwerkset
systeemherstel
een eerdere status van deze computer herstellen
nu zoek je een datum uit, wanneer die nog goed was

Hierna kan je het best gaan scannen. (als je net bezig bent met de scan kan je beter ff stoppen en dit uitvoeren en daarna weer opnieuw scannen)

dank je dat je hierover begint dat was ik vergeten te vermelden gister!
het probleem met systeemherstel is als volgt ik zie maar 1 ding staan en dat is in het engels! (terwijl ik nl versie heb) het zegt last known good configurations!

ik weet het niet dan, lees mijn vorige bericht dan en voer die uit
wel 1 voor 1 scannen he, dus niet 2 te gelijk.
Het best kan je alle scanners ff keer over laten lopen
Begin iedegeval met Superantispyware
Daarna Ad Aware
Hierna Malwarebytes
En daarna nog als controle een online scan van kasperspy

Zeg ff of de scans wat opgegeleverd hebben

mvg

Als je een rapidshare tool wilt hebben die het WEL doet, dan moet je het even zeggen.
BTW, heb zelf een premium account, zeg wat je wilt hebben en ik upload het voor je en zet het op een secure download voor je.

hoor van je.

ps: sluit niet helemaal aan op wat jij zei, maar misschien verzacht het je pijn lol.

ik heb wel interesse:)

mvg

geen gratis premium account, maar wel een programma om telkens weer zonder te wachten van rapidshare te downloaden. Het is niet tegen de fullspeed die ze hebben.

kijk eens op deze site mag niet en zeg eens wat je wilt hebben lol...

Laatst bewerkt door een moderator:
hoe heet het programma? want een link mag je hier niet geven. Maar de naam van het programma wel, en dan zoek ik um ff

mvg

Hallo ik heb het probleem van het explorer.exe gedeelte de wereld uit
nu stuit ik op het volgende probleem sinds ik deze computer net opnieuw geinstaleerd heb leek het mij handig op de drivers erop te zetten
het programma Driver Genius Professional haalt zonder moeite drivers binnen! (dit zou het moeten doen) het programma Utorrent geeft mij nog verbinding 3-6 kb p/s -.-( terwijl ik voor het probleem met het Vendor (ofzo) virus toch echt aan de 400-500kb p/s en dan het ergste driver genius zegt dat ik geen internet verbinding heb terwijl ik volgens mij nu toch echt op internet zit (d.w.z) dat ik geen drivers heb

Laatst bewerkt:
rapidshare en driver programma mail me

driver genius is niet het enigste programma m8.
zijn nog 2 andere die ik heb getest en die resultaat opleveren:

Driver Magician 3.28, ZEKERS DE MOEITE WAARD!

Driver Max 4.0, ook zekers de moeite waard x2

ik mag hier geen links of wat dan ook geven...

*KNIP*

driver genius is niet het enigste programma m8.
zijn nog 2 andere die ik heb getest en die resultaat opleveren:

Driver Magician 3.28, ZEKERS DE MOEITE WAARD!

Driver Max 4.0, ook zekers de moeite waard x2

ik mag hier geen links of wat dan ook geven...

*KNIP*

Magician heb ik in het bezit
het gaat erom dat ik geen verbinding krijg 't lijkt erop dat ik alleen (normaal te downloaden) files kan krijgen

als je met alles gescand hebt, met de scanners die ik aangaf. Kan je nu een hijack gaan maken. (zie mij eerste bericht voor uitleg over hijack) want er zijn nog steeds problemen geef je aan

mvg

als je met alles gescand hebt, met de scanners die ik aangaf. Kan je nu een hijack gaan maken. (zie mij eerste bericht voor uitleg over hijack) want er zijn nog steeds problemen geef je aan

mvg

ik heb een Hijack gemaakt en ben naar de site gegaan die je me zei

ze hebben mij perfect geholpen (het virus is weg)
maar er duiken nu steeds andere problemen op (en diegene die mij geholpen heeft zei hij is nu schoon) gaf me zelfs nog een typ om m,n java te updaten

okey, dat vindt ik raar.
mail mij maar even is toch heel normaal.
Niemand val je ermee lastig, het forum niet omdat er geen links op het forum komen etc.
en toch mag het niet. is toch raar.
Ik wil even praten met die mensen op msn, is makkelijker.

*KNIP*

ik vindt dat het gewoon mag want je schendt niks. Staat ook niet in het reglement die ik eerder even goed doorlezen heb...

je mag wel naam van het programma geven, zeg ff de naam dan

mvg

okey, dat vindt ik raar.
mail mij maar even is toch heel normaal.
Niemand val je ermee lastig, het forum niet omdat er geen links op het forum komen etc.
en toch mag het niet. is toch raar.
Ik wil even praten met die mensen op msn, is makkelijker.

mijn naam met . tussen DJ en Artistic
ben van de provider @gmail.com

ik vindt dat het gewoon mag want je schendt niks. Staat ook niet in het reglement die ik eerder even goed doorlezen heb...

Wat jij vindt doet er niet zoveel toe denk ik. Helpmij wil, heel begrijpelijk, niet dat er hier over het aanbieden van warez gesproken wordt. Ook termen als "dan doen we het via mail" geven aan dat het via het forum aangeboden wordt, namelijk een e-mail adres waar de warez te krijgen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan