Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor foto en video bewerking en geluid
http://www.hardware.info/images/old/news/pf88_6.jpg
dit moodeboard geloof ik
ik heb een ide harddisk
voor een sata schij herb ik geen geld voor
USB stick zijn backwards compatible en werken dus ook in een 1.1 poort. Maar Windows 95 (tenzij B) heeft überhaupt geen USB support.- Windows 95 ondersteund geen USB2.0, dus ook geen USB-sticks
Maar als je zoveel werkgeheugen nodig hebt, waarom gebruik je dan geen windows 2000 of XP? Overigens zijn daar meer fotobewerkingsprogramma's en Geluidsbewerkingsprogramma's voor, dan dat die er zijn voor 95.
Daarbij draagt 95 ook veel nadelen met zich mee voor nieuwe systemen:
- Instabiel door het FAT16 filesystem, die maar 2GB partitels ondersteund
- Instabiel werkprogramma vooral voor grafisch werken, windows 95 ondersteund veel kleuren niet, en kan dus niet volledig gebruik maken van een goede videokaart.
- Windows 95 is eigelijk MSDOS met een UI, dus de kans op vastlopen is zeer groot.
- Windows 95 ondersteund geen USB2.0, dus ook geen USB-sticks
Oftewel ga naar een nieuw besturingssyteem kijken.
-GEEN 98!
-Helemaal geen Me!(meer ellende)
-2000 is een prima systeem, omdat die niet op DOS draait.
-XP is 2000 met een nieuw thema-syteem, en nieuw thema (Luna)
Heb je dat er niet voor over om een nieuw besturingssysteem te kopen, dan kun je die 2Gb ram ook vergeten, want 95 crasht door zoveel werkgeheugen, 95 ondersteund Max. 512MB Ram zover ik weet.
en mag ik weten warom windows 98 er niet op mag?
maar die windows 95 loopt id nog op 16 kleuren op de nieuwe computer van mij
Dat wou ik net zeggen ja...Ook Windows 98 is een zwaar verouderd systeem dat zal struikelen op de geheugen hoeveelheid, processor type en compabiliteit.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.