Is dat waar??

Status
Niet open voor verdere reacties.

okkie-trooy

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2001
Mijn buurman heeft zaterdag j.l bij dixon een nieuwe laptop gekocht van zon 800 euro en toen hij thuis de laptop in werking stelde ging vista alles installeren. Later bleek dat alles in het engels was en mn buurman kan geen engels. Hij ging vandaag terug naar die wi nkel en een verkoper had gezegd dat mn buurman iets verkeerd had aangevinkt en dus alles in het engels was en nu moet hij 60e!! betalen voor een nieuwe licensie zodat hij alles opnieuw kan installeren in het nederlands. mn vraag is of dit verhaal van die verkoper klopt! ikzelf vind het grote onzin

Klopt !

Stond ook bij mijn installatie dat het maar eenmalig kan.

Maar in dat geval is het wel waar wat de verkoper zegt

Ok wufu, dan heb ik geluk gehad want ik heb toen ik 2maanden een nieuwe laptop had gekocht hier helemaal niet opgelet! maar bedankt voor je reaktie!

Ze geven niks voor niks die handleidingen mee :p

Misschien is hij nog niet geactiveerd, wat ik betwijfel en dan kan je gewoon een herinstallatie doen. Maar ik geef je weinig kans.:confused:

EDIT: Wat ben ik blij met Ubuntu, eindelijk van die activaties en illegaal gedoe af :)

Laatst bewerkt:
Zal ik toch eens die handleiding lezen, want daar is nog nix van gekomen, maar gelukkig is het bij mij dus goed gegaan! :)

Als je Vista Ultimate hebt kun je van taal wisselen m.b.v. de ingebouwde taalpaketten, anders is het even goed opletten.

welke versie van vista
er bestaan mui packs (taalpaketten) voor vista

maar ik verondersel alleen voor ultimate versie

welke versie van vista
er bestaan mui packs (taalpaketten) voor vista

maar ik verondersel alleen voor ultimate versie
XP_PC: "Als je Vista Ultimate hebt kun je van taal wisselen m.b.v. de ingebouwde taalpaketten, anders is het even goed opletten." ;)
Ik denk dat Home Basic gebruikt wordt, aangezien TS zij dat zijn buurman 60 euro moet betalen, goedkoopste OEM versie van Windows Vista is Home Basic voor 79 euro (Bij Alternate). En anders misschien Home Premium.

aangezien je een geldig licentienummer hebt
kan je toch gewoon van iemand met dezelfde versie vista opnieuw installeren en zo uw licentienummer gebruiken

aangezien hij kon kiezen nederlands/engels
zou volgens mij moeten lukken

mijn schoonbroer heeft zelfde eens gehad met xp en zo was rap opgelost

bij mijn acer was het dan nog beter :P

Met de recovery dvd's dat ik heb aangemaakt kan ik bij het herinstalleren wel kiezen uit zo'n 25 talen of meer :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan