Bijna ALLE rar bestanden beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.
eey !

ik heb gekeken bij winrar en staat inderdaad op de C schijf bij temp%. hier staat wel genoeg ruimte op.
Het is jammer genoeg heel vaak dat er geen par bestanden bij zitten :( echter wel SFC files :) bedankt in iedergeval dat wist ik namelijk niet.

Maar eigenlijk fix ik zo het probleem niet :(. Ik ga ook even UPC bellen over dat monitoren, en over de drivers van de modem die ik dus niet heb :S. OF weet jij hoe ik ze installeer en of het wel nodig is?

:thumb: Bedankt voor het helpen ben een stuk verder gekomen dankzij jouw :thumb::thumb:

Ik wil graag even op msn praten, dan kan ik je wat directer helpen dan via het forum. Ik laat het forum dan weten in hoeverre we gekomen zijn en met meerdere oplossingen.
Kan dat?

Laatst bewerkt door een moderator:
oki zou fijn zijn :) Alleen moet wel echt naar bed :confused: morgen weer vroeg werken :(

Ik heb je in iedergeval toegevoegd!

Groetjes dick

prima. Dan praten we morgen even hierover, alleen per ongeluk je niet toegevoegd. Dus dat betekend dat ik je niet in me lijst heb.
Zou ik je emailadres van je msn mogen, dan kan ik je zelf even toevoegen. Als jij je nog een keer toevoegt, dan zie ik het niet meer...stom, sorry.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan