Hallo Excel goeroe's
Ik als leek ben bezig met het maken van een werkbon , zodat als er "werk" binnen komt het gelijk ingevoerd kan worden en er een werkbon van gemaakt word waar de monteur dan mee op pad kan gaan.
De basis opzet lukt me wel maar ik stuit op een paar problemen;
Bij een bekende klant zou ik graag willen dat bij het invullen van de naam gelijk de rest van de gegevens ingevult word.
Bij het invullen van een nieuwe klant zou ik graag willen dat als na het invullen van de naam automatisch het adres vak geselecteerd word na het indrukken van de enter toets.
Ik weet niet of dit alles mogelijk is in Excel 2007?
Ik als leek ben bezig met het maken van een werkbon , zodat als er "werk" binnen komt het gelijk ingevoerd kan worden en er een werkbon van gemaakt word waar de monteur dan mee op pad kan gaan.
De basis opzet lukt me wel maar ik stuit op een paar problemen;
Bij een bekende klant zou ik graag willen dat bij het invullen van de naam gelijk de rest van de gegevens ingevult word.
Bij het invullen van een nieuwe klant zou ik graag willen dat als na het invullen van de naam automatisch het adres vak geselecteerd word na het indrukken van de enter toets.
Ik weet niet of dit alles mogelijk is in Excel 2007?