Scrollen op telegraaf.nl wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Als ik op www.telegraaf.nl zit, kan ik niet naar beneden scrollen met de knoppen van mijn toetsenbord.
Pijltjes niet, page up/down niet en home en end werken ook niet.
Met mijn muis kan ik wel scrollen.
Op andere pagina`s heb ik daar geen problemen mee.

Iemand een oplossing?

is dit zo'n probleem

je beschrijft in je bericht 2 oplossingen, gebruik die dan

de knoppen die jij aangeeft het niet te doen, doen het ook bij mij niet op de site

mvg

is dit zo'n probleem

je beschrijft in je bericht 2 oplossingen, gebruik die dan

de knoppen die jij aangeeft het niet te doen, doen het ook bij mij niet op de site

mvg

Voorheen, ongeveer tot vorige week, of 2 weken terug, had ik dat probleem niet....nooit eerder last van gehad.
En niets gedaan of verandert aan mijn instellingen.
Vandaar dus dat het mij opvalt

Het is geen probleem.
Het is een php script die je invoegt aan je website.

Heb even gekeken en gezien dat alleen de muis nog functioneel is.
Geen interne keyboard codes zijn er te gebruiken.

CTRL+F bijvoorbeeld om op te zoeken weer wel, omdat het ingebouwd zit in windows.

Jammer voor je dat het niet meer kan, maar goed.

Met vriendelijke groet,

Laatst bewerkt door een moderator:
daar heb ik het script te vlugtig voor doorgelezen. Staat wel degelijk erin. Misschien hebben ze het niet gedaan voor firefox. Mijn fout om te zeggen dat het niet in alle browsers het probleem is, niet getest.

Als het een PHP script betreft, hoe kun je het dan hebben doorgelezen :confused:.
En welk gedeelte zorgt daar dan exact voor, volgens jou?

gaat ik jouw precies vertellen m8. lol.
Ik kan php scripten voordat je het nog niet wist. Ook javascripten btw.
Maar goed, ik heb denk ik nog geen 15 seconden de source doorkeken en zag het al dat er een script gebruikt is dat OP de website zelf geen keyboard gebruikt kan worden. Zo te zien wat jij zei dat het met firefox het wel deed, is het dus alleen met internet explorer.

gaat ik jouw precies vertellen m8. lol.
Doe jij dat eens gozer.
Ik kan php scripten voordat je het nog niet wist. Ook javascripten btw.
Ja, dat "wist" ik. Had je elders overduidelijk vermeld :).
Maar goed, ik heb denk ik nog geen 15 seconden de source doorkeken en zag het al dat er een script gebruikt is dat OP de website zelf geen keyboard gebruikt kan worden. Zo te zien wat jij zei dat het met firefox het wel deed, is het dus alleen met internet explorer.
Dat vroeg ik dus allemaal niet. Jij zegt dat het een PHPscript betrof, die zie je niet als output. Mocht het J.script betreffen dan vroeg ik jou dus om het stukje code wat hier volgens jou voor zou zorgen.
Verder vind ik 15 seconden voor 97 A4-tjes aan source code erg snel. Cursus snellezen was dus waar voor z'n geld.

begin van de source m8.
slaap lekker, ik gaat wel slapen hier.

Ik vraag het aan jou, hier heb ik niets aan.
Ik stel gewoon aan jou de vraag welk stukje code hiervoor verantwoordelijk is, uit interesse. Ik zou het dan ook op prijs stellen dat je me het stukje zou laten zien.
:)

Wil het lukken, gast0202?

Ik wacht nog steeds op je, gast0202.
En aangezien je wel elders kunt reageren lijkt me dat hier ook geen probleem.

Zal je dit vertellen...
De code zie je niet. Staat meestal aan het begin van een pagina. Het is een code die aangesproken en teruggeketst wordt. Zulke codes zie je nooit bij php. Je ziet alleen wat blijft...
teksten, plaatjes, maar geen variabelen etc.

Kan wel een voorbeeld geven hoe het werkt, maar goed:
http://www.access-programmers.co.uk/forums/showthread.php?t=20192
Even snel opgezocht, hier wordt al heel lang gebruik van gemaakt.
Ik had erover nagedacht, het is eigenlijk een manier om langer op de site te houden lol.

Je hoeft mij niet uit te leggen hoe PHP werkt. Jij was degene die zei dat je de code had gezien. Ik vroeg jou dus of je mij deze code kon tonen omdat deze volgens mij helemaal niet zichtbaar zou zijn.

Evengoed bedankt voor je uiteindelijke reactie :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan