Geen kleuren op kaartje gta sanandreas (ps2)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo alemaal
Ik heb sanandreas aleen als ik in zo gebied kom waar gangsters zijn hoord dat normaal groen volgens mij te zijn op het kaartje maar bij mij is dat niet ik heb al bij display gekeken als ik op start druk maar kan niet echt wat vinden daar enig idee hoe het komt ik hoor het graag:thumb:

Heb je een illegale versie gedownload?
Er zitten een hoop rare versies tussen voor San Andreas. Er zijn, of je het gelooft of niet, meer dan 100 versies ervan met verschillende mods.

Als het toch een legale versie is, was het eerst niet zo? Hoe staan je instellingen van je videokaart? Opnieuw installeren geprobeerd?

Heb je een illegale versie gedownload?
Er zitten een hoop rare versies tussen voor San Andreas. Er zijn, of je het gelooft of niet, meer dan 100 versies ervan met verschillende mods.

Als het toch een legale versie is, was het eerst niet zo? Hoe staan je instellingen van je videokaart? Opnieuw installeren geprobeerd?

blijkbaar heb je niet goed gelezen maar in me titel staat (ps2) playstation 2 dus geen pc en het is een legale in het begin had ik het wel maar nu niet meer? en heb hem gister gevonden was hem lange tijd kwijt en wou spelen en zag ik het weer dat het er niet was drm vraag ik het ook even maar ik had ook dat als ik in een winkel ging dan zei die eerste keer cannot read disc ofzo iets met disc en daarna bleef die gwn hange:shocked:

Was het niet zo dat alleen gekleurd is waar je mag komen c.q. je kunt komen?
Als je (in ieder geval op de PC versie) in de trein stapt en daarmee gaat rijden kom je op gedeeltes waar je nog niet bent geweest en zie je een gekleurde "streep" rondom de spoorlijn verschijnen en is de rest grijs.

blijkbaar heb je niet goed gelezen maar in me titel staat (ps2) playstation 2
Voordat je anderen beschuldigd van slecht lezen: dan had je hem ook in de sectie "consoles" moeten zetten he ;-).

Was het niet zo dat alleen gekleurd is waar je mag komen c.q. je kunt komen?
Als je (in ieder geval op de PC versie) in de trein stapt en daarmee gaat rijden kom je op gedeeltes waar je nog niet bent geweest en zie je een gekleurde "streep" rondom de spoorlijn verschijnen en is de rest grijs.

Voordat je anderen beschuldigd van slecht lezen: dan had je hem ook in de sectie "consoles" moeten zetten he ;-).

oh mijn excuses daar voor maar ik plaats altijd fout ik snap daar niks van :p

sorry, new guy here, wist niet dat het ook voor ps2 gold dit forum. Weet dat nu dus, zal voortaan beter opletten.

Let wel goed op!
In het spel heb je voor je naar het volgende deel gaat de mogelijkheid territories over te nemen, als je naar San Fierro gaat vervalt deze mogelijkheid. Pas als je ná Los Venturas weer teruggaat naar Los Santos om de laatste missies te doen heb je de mogelijkheid weer territories over te nemen.

gr. Greg

Let wel goed op!
In het spel heb je voor je naar het volgende deel gaat de mogelijkheid territories over te nemen, als je naar San Fierro gaat vervalt deze mogelijkheid. Pas als je ná Los Venturas weer teruggaat naar Los Santos om de laatste missies te doen heb je de mogelijkheid weer territories over te nemen.

gr. Greg

ik heb alle 3 de continenten al vrij gespeeld

Okay,
maar ben je al voor de laatste missies terug gegaan naar Los Santos.

Okay,
maar ben je al voor de laatste missies terug gegaan naar Los Santos.

nou ik ben in san fiero maar ik moet nu al die rijbewijsen halen voor varen,vliegen,rijden dan kan ik pas denk ik verder met de echte missies want ik zie anders niets over missies staan op me kaartje.?

Op een gegeven moment zit je in Las Venturas (Las Vegas) en krijg je de opdracht een bende te vermoorden. Dit doe je door uit een vliegtuig te springen met 4 andere mannen (allen hebben een andere yell) en op een huis te landen. Daar klimmen allemaal mannen die je moet vermoorden op het dak.. etc etc.
Als bovenstaand bekend voorkomt dan ben je uit Las Venturas en weer terug in Los Santos. Daar heb je dan zo'n 4 missies te doen, na de derde missie kun je weer gangs gaan vermoorden en territorries overnemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan