Arie de Goede
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 jul 2008
L.S.
Ik had AVG7 en wou deze updaten naar AVG8.
Dit is niet gelukt en heeft er zelfs voor gezorgd dat AVG7 ook niet meer werkt.
Het is ook niet mogelijk om AVG7 te verwijderen.
Ik krijg dan de volgende tekst.:
Installer initialization failed due to following error:
Error: Initialization of the language file "C:\Program Files\Grisoft\AVG7" failed.
General failure.
Ook bij het openen van mij outlook account krijg ik nu de volgende meldingen:
cannot create instance of AVG 7 Kernel, err=0x80040154
en daarna de melding:
De invoegtoepassing C:\PROGR-1|Grisoft|AVG7\avgxch32.dll kan niet worden geinstalleerd of geladen. Dit probleem kan mogelijk worden opgelost door de optie Analyse en herstel in het menu Help te gebruiken.
Kan iemand mij hierbij helpen ?
Kreeg echter gisteren zonder problemen CCleaner gedownload, maar krijg vandaag van computeridee.nl weer niet gedownload.
Ik had AVG7 en wou deze updaten naar AVG8.
Dit is niet gelukt en heeft er zelfs voor gezorgd dat AVG7 ook niet meer werkt.
Het is ook niet mogelijk om AVG7 te verwijderen.
Ik krijg dan de volgende tekst.:
Installer initialization failed due to following error:
Error: Initialization of the language file "C:\Program Files\Grisoft\AVG7" failed.
General failure.
Ook bij het openen van mij outlook account krijg ik nu de volgende meldingen:
cannot create instance of AVG 7 Kernel, err=0x80040154
en daarna de melding:
De invoegtoepassing C:\PROGR-1|Grisoft|AVG7\avgxch32.dll kan niet worden geinstalleerd of geladen. Dit probleem kan mogelijk worden opgelost door de optie Analyse en herstel in het menu Help te gebruiken.
Kan iemand mij hierbij helpen ?
Kreeg echter gisteren zonder problemen CCleaner gedownload, maar krijg vandaag van computeridee.nl weer niet gedownload.
Laatst bewerkt: