email adres zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

vraagje3693

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jul 2008
is het mogelijk om iemands email adres te zoeken aan de hand van een voornaam (nee jammer genoeg weet ik de achternaam niet meer :( ) en als je de stad waar hij/zij in woont weet zijn.Want ik zoek iemand maar weet alleen maar meer de voornaam en de stad. Een lijst van alle mensen met diezelfde naam uit de stad zou ook mogen dan zoek ik zelf wel verder wie het dan echt is dat ik moet hebben.

als het een beetje grootte stad/dorp is, heeft zo stad/dorp een comminity site (profielensite)

als je ff de stad zegt dan zoek ik het wel ff, hier kan je waarschijnlijk hem vinden

hier hebben we dat niet (denk ik belgie )
ik heb toch nooit mijn e-mail aan een comminity site gegeven of zo
en niet iedereen gebruikt voornaam en achternaam
hoe zouden ze dan eraan geraken
en vergeet niet hoeveel providers er zijn

Laatst bewerkt door een moderator:
de persoon die ik zoek woont in lelystad in de provincie flevoland.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik kan hem niet vinden (ik denk wel dat een profielensite bestaat voor leleystad, ik zie ook meerdere sites daar niet staan die ik wel ken) ze hadden wel bijvoorbeeld den haag / leiden / apeldoorn, / nieuwkoop / alphen / emmen die grote steden zegmaar.

mvg

ik kan hem niet vinden (ik denk wel dat een profielensite bestaat voor leleystad, ik zie ook meerdere sites daar niet staan die ik wel ken) ze hadden wel bijvoorbeeld den haag / leiden / apeldoorn, / nieuwkoop / alphen / emmen die grote steden zegmaar.

mvg
toch bedankt om het te proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan