Windows vista reboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

GMusic

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
Hallo, ik heb gister de hp pavillion m9150.be gekocht.

Wanneer je hem voor het eerst opzet moet je je taal selecteren dat heb ik dus gedaan.
Dan begint die met installeren, en hier ging het dus mis.
Hij moet normaal tussen de 10 a 60 min installeren, maar ik wqs zo dom om me pc te verschuiven en daar ging de voeding computer dus uit.
Hij heeft al iets van 10 min geinstalleerd maar nu werkt die dus niet meer hij start op zie een zwart scherm en dan reboot die weer.

Ik heb al geprobeerd op esc, f10 enz te drukken bij het opstarten maar ik moet F11 hebben maar die werkt niet.

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

ik zelf zou hem terug brengen

Zou normaal toch wel een simpelere manier zijn lijkt mij?
Installatie van vista is belangrijk maar dat die nu helemaal niks doet vind ik raar.
Wanneer die aanstaat doet die niks anders als reboote omdat die instal niet voltoid was, denk dat er wel een manier bestaat om dat terug te roepen op 1 of andere manier.:confused:

als je opstart krijg je een logo van HP in beeld als het goed is
onder (meestal) staan een paar opties waaronder Recovery probeer dat eens...

Sluit eens een extern toetsenbord aan, en probeer daarmee F11 te gebruiken??
Let wel op: Als het externe toetsenbord een Microsoft Natural Keyboard is, dan heeft die een zgn. F-lock toets rechts bovenaan. Het zou kunnen zijn dat je (vlak voordat je de F11-toets gaat gebruiken) die F-lock status eerst even uit moet zetten.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Sluit eens een extern toetsenbord aan, en probeer daarmee F11 te gebruiken??
Let wel op: Als het externe toetsenbord een Microsoft Natural Keyboard is, dan heeft die een zgn. F-lock toets rechts bovenaan. Het zou kunnen zijn dat je die (vlak voordat je F11 gaat intypen) je die F-lock eerst even uit moet zetten.

Tijs.

Wat versta je precies onder extern?

Ik heb het met mijn logitech G15 al geprobeerd maar die doet al helemaal niks.
De bijgeleverde toetsenboord doet ook niks.
de toetsenboord van me vriendin wel, maar de F11 toets niet.

edit: heb t nog eens geprobeerd met de toetsenboord van me vriendin en daar staat ook F lock op, daaroop gedrukt en zo maar geen effect.:(

Laatst bewerkt:
Ik zou dan eens met de helpdesk gaan bellen. Als het zelfs met het bijgeleverde toetsenbord al niet werkt...

Ik heb wel een paar ideeën bij je probleem, maar dan moet ik ervan uitgaan dat je in de BIOS zelf hebt zitten veranderen, en dat lijkt me toch niet van toepassing te zijn, hoop ik.

De helpdesk zal hopelijk een paar BIOS-instellingen met je doornemen voor een mogelijke oorzaak van je probleem.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik zou dan eens met de helpdesk gaan bellen. Als het zelfs met het bijgeleverde toetsenbord al niet werkt...

Tijs.

Hij werkt wel, want de tb usbstick reageert met een licht als je een toets indrukt, maar de F11 knop werkt gwn niet hij pakt um niet lijkt het wel, ik heb een bericht naar HP gestuurd. zou binne 24 u normaal gezie een beircht terug krijgen.

momeenteel typ ik ook met de hp toetsenboord.

nog bedankt voor je reacties ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan