rode kruisjes op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog iets (algemene tip, pas relevant als mijn vorige tip niets oplevert): Als je de pagina's puur uit je Favorieten kiest, kan het zijn dat de daarin gelinkte webpagina nog wel op de website staat, maar eigenlijk niet meer aangekozen zou moeten worden (dus verouderd is en wellicht verouderde/verkeerde gelinkte plaatjes, links etc bevat).

In dat soort gevallen ga ik altijd naar de hoofdpagina van de site en probeer van daaruit te achterhalen waar de informatie nu staat, zodat ik mijn Favorieten kan bijwerken.
Natuurlijk kan het dan zijn dat ik dan geen nieuwe werkende (courante) link met de informatie meer kan vinden, in dat geval verwijder ik de Favoriet.

Tijs.

Laatst bewerkt:
De eerste link die je in je posting hebt gezet bestaat inderdaad niet, en wordt dus terecht met een rood kruisje aangegeven. Ik vermoed dus dat een 'oude' versie van de pagina wordt getoond, en dat dat de oorzaak is van je problemen.

Doe eens een Ctrl-F5 om de pagina geheel te verversen. Doe dat ook bij andere pagina's waar je het probleem hebt.

Werkt dit, dan moet je eens gaan nakijken hoe je instellingen staan.
Internet Explorer 7: Start -> Uitvoeren -> inetcpl.cpl
Knop Instellingen in paragraaf Browsegeschiedenis in het eerste tabblad
Kies (tijdelijk) de optie "Elke keer dat ik de webpagina bezoek". Als dat goed werkt, dan zou je evt. het kunnen zetten naar "Automatisch" en daarmee verder testen. In ieder geval mag niet de optie "Nooit" zijn aangegeven!

Hiermee is overigens niet verklaard waarom het in Firefox ook niet werkt, maar evt. staan ook daar instellingen verkeerd.

Hopelijk helpt dit een beetje.

Tijs.
Helpt jammer genoeg niet . kan het niet bij Extra -Internetopties-geavanceerd -instellingen liggen dat hier iets verkeerd staat aangevinkt

Zie mijn vorige posting over verouderde Favorieten.

Tips m.b.t. Geavanceerde opties in Internet Explorer heb ik niet, en is ook in tegenspraak met dat het in Firefox ook niet werkt.

Misschien helpt het volgende:
Start -> Uitvoeren -> cmd /k assoc .gif=giffile

Tijs.

Zie mijn vorige posting over verouderde Favorieten.

Tips m.b.t. Geavanceerde opties in Internet Explorer heb ik niet, en is ook in tegenspraak met dat het in Firefox ook niet werkt.

Misschien helpt het volgende:
Start -> Uitvoeren -> cmd /k assoc .gif=giffile

Tijs.

we stoppen er maar mee gelukkig is het niet overal op de web-sites
ik geloof het wel dat dit heel moeilijk is om op te lossen
gelukkig is dit niet bij mijn zoon op de computer kan ik het daar wel allemaal zien

groetjes en dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan