Auto Versterker

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramax

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2008
Hallo..
Ik heb sinds een paardagen terug een auto versterker van cougar gekocht maar als ik een lange afstand rij word de versterker weleens waar te warm en valt ie in protection mode en is me bass geluid weg.
Ik heb een Rode dikke kabel vanaf me accu door getrokken naar mn versterker waar bij de rode kabel bij de accu de daarbij behorende zekering zit.een blauwe kabel vanaf me chassis naar me ground aansluiting en een blauw kabeltje van me radio naar de Remote.En de subwoofer als aangegeven op de versterker overbrugd hoe kan het dan dat de versterker alsnog te warm word? is het dan niet goed aangesloten?

Welkom op Helpmij.:)

Een auto versterker wordt altijd erg warm. Deze zal ook op een manier gemonteerd moeten worden, dat de warmte afgevoerd kan worden.

Welkom op Helpmij.:)

Een auto versterker wordt altijd erg warm. Deze zal ook op een manier gemonteerd moeten worden, dat de warmte afgevoerd kan worden.

Dus als ik het goed begrijp is het wel goed aangesloten maar ligt de versterker dus niet goed op zn plaats voor de warmte afvoer?

Hoi,

Ja dat lees je goed waar heb je hem geplaatst?

Modag

Dat zegt nog niet veel. Links, rechts, boven, onder, op z'n kop, schuin, noem maar op. Je kunt ook even een paar foto's maken van de huidige situatie.

Dat zegt nog niet veel. Links, rechts, boven, onder, op z'n kop, schuin, noem maar op. Je kunt ook even een paar foto's maken van de huidige situatie.

Cougar_0020_C600.gif

hier een foto van de versterker hoe die in de kofferbak ligt

Laatst bewerkt:
Hoi,

Nog even een vraagje geeft de fabrikant van de versterker een diameter van je snoer aan ?
En welke diameter gebruik je nu dan heb ik het over het rode snoertje.

Modag

Hoi,

Nog even een vraagje geeft de fabrikant van de versterker een diameter van je snoer aan ?
En welke diameter gebruik je nu dan heb ik het over het rode snoertje.

Modag

Hallo volgens fabrikant is een snoer van met t diameter 12 goed en die gebruik ik ook vanaf me accu en de groundkabel is ook 12. is dat goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan