Reken Spelletje

Status
Niet open voor verdere reacties.

ninjaplayer

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2007
Ik heb een reken spelletje gemaakt in een dag.

Je hebt 30 seconden de tijd om makkelijke optel sommetjes uit te rekenen.
Als de tijd om is, kijkt de applicatie de antwoorden na. Daarna zie je de uitslag van de sommen die je hebt gemaakt.

Je hoeft alleen te typen en je kan ook de Tab knop gebruiken (dat gaat sneller dan met de muis) om naar de volgende som te gaan.

Wat vinden jullie ervan?

Als het spelletje het niet doet, is dat meestal omdat je .NET Framework niet hebt. Dat kan je downloaden van msdn.com.

Als er bugs in zitten, graag even melden.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Cool spel:thumb:
In welke taal heb je die gemaakt? (ik gok Visual Basic.NET:D)
Alleen krijg ik na een tijdje wel een fout, die heb ik al een paar keer gehad.
6csd5eb.png

Inderdaad wel aardig spelletje alleen ik krijg ook dezelfde melding.

ik neem aan dat je het uitlezen van de invoer vakken niet goed doet, kijk hier eens naar

Ik krijg die melding alleen als er niks in de vakken staat en de tijd is om.

Laatst bewerkt:
geen melding hier... alleen "pauze"... je kunt het spel dus op pauze zetten, en dus hoef je niet alles in 30 sec uit te rekenen?

je kan het alleen niet intypen maar wel uitrekenen, maar het typen kost ook weer tijd dus heb ik niet veel gedaan met de "pauze" functie.

Laatst bewerkt:
mooi spel maar 1 bug

mooi spel maar heb 1 bug gevonden als je bijvoorbeeld geen cijfer maar een letter in een vakje in typt loop hij vast.
en als je over nieuw wil moet je het spel op nieuw openen.
en ik zou er een tijd balkje bij doen.

Laatst bewerkt:
Leuk spel! Alleen wat wil je ermee bereiken? De sommen zijn zo makkelijk dat het meer aankomt op hoe snel je kan typen dan op hoe goed je kunt rekenen. Lijkt wel een beetje op Braintraining van Nintendo, al zijn de sommen daar iets moeilijker. Denk aan 9x8, 56-23 enzo. Ik zou ze dus iets moeilijker maken, dan wordt het wat uitdagender. Schijnt wel goed te zijn voor de 'prefrontale cortex' in je hersenen, volgens dr Kawashima dan :p

Ik ben het projectje kwijt, dus dat wordt opnieuw schrijven, alleen weet ik nu waar ik moet letten :thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan