Eduard1987
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 jul 2008
Ik heb een laatst een computer gekocht bij de mediamarkt, alleen nu kom ik er achter dat hij niet heel erg snel is.. Vooral bij spellen doet hij traag. Nu dacht ik dat het misschien beter is om het werkgeheugen te verhogen.
Alleen heb ik daar niet zoveel verstand van, dus roep ik jullie hulp in..
Het kan natuurlijk ook aan mijn videokaart liggen want die heeft iets van sharedgeheugen, dus dan gaat dat tenkoste van het werkgeheugen ofzo...
Ik doe er wel wat specificaties bij:
Intel core 2 duo processor E4300 (1,80 GHz, 2MB level 2cache, 800 MHz FSB), 1024 MB DDRii-RAM werkgeheugen, 250 GB hardeschijf (7200 rpm SATA), DVD+ReWriter dual layer, geluidskaart on-board 7.1 (8kanaals), nVidia GeForce 7300 SE PCI-Express videokaart met 64MB vast en 256MB shared videogeheugen, Turbo Cache videogeheugen, TV-out + DVI, 10/100/1000netwerkaansluiting, 11 in 1 geheugenkaartlezer, Windows Vista Home Premium, Inclusief 22 inch TFT scherm met speakers, 5ms responsetijd.
Het kan natuurlijk ook een fout zijn in de software ofzo, upgraden die dingen..
Mvg Eduard
Alleen heb ik daar niet zoveel verstand van, dus roep ik jullie hulp in..
Het kan natuurlijk ook aan mijn videokaart liggen want die heeft iets van sharedgeheugen, dus dan gaat dat tenkoste van het werkgeheugen ofzo...
Ik doe er wel wat specificaties bij:
Intel core 2 duo processor E4300 (1,80 GHz, 2MB level 2cache, 800 MHz FSB), 1024 MB DDRii-RAM werkgeheugen, 250 GB hardeschijf (7200 rpm SATA), DVD+ReWriter dual layer, geluidskaart on-board 7.1 (8kanaals), nVidia GeForce 7300 SE PCI-Express videokaart met 64MB vast en 256MB shared videogeheugen, Turbo Cache videogeheugen, TV-out + DVI, 10/100/1000netwerkaansluiting, 11 in 1 geheugenkaartlezer, Windows Vista Home Premium, Inclusief 22 inch TFT scherm met speakers, 5ms responsetijd.
Het kan natuurlijk ook een fout zijn in de software ofzo, upgraden die dingen..
Mvg Eduard