Ik heb het script voor een crime spel ,Wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

umitg

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Heey beste leden van helpmij ,
Ik heb het script om een crime spel te maken.
Maar nu is de vraag :
HOE plaats ik deze script ?
Alvast bedankt.

Heb je een server die PHP ondersteunt?

Heb je een server die PHP ondersteunt?

Nou eigenlijk wil ik het ook gratis en ik heb ook geen server ,Wel een lege site ,Waar ik onbeperkt pagina's aan kan maken ect.

Maar heb je PHP-ondersteuning?

Uhm ,Sorry ik heb niet veel verstand van PHP/Programeertaal.
Ik heb gewoon een site via: http://www.myv.nl/
Maar ik heb de script wel zoals ik had gezegt en ik weet niet of Myv PHP-Ondersteuing heeft.:(

zoek op http://www.free-webhosts.com/power-search.php eens een server die php en mysql ondersteund en registreer je.

dan kijk je als er een .sql bestand in je pakketje zit,

je maakt in je configuratie menu een sql database aan

je import de .sql bestand en je past de config.php bestand aan.

(ik meen dat die crime spellen op sql ondersteunen.)

en je upload de hele boel

P.S. als je dat script ergens hebt gedownload kan het goed zijn dat het vol fouten zal zitten, en daarmee nog niet zal werken.

ik ga die fouten er niet allemaal voor je uithalen,als je het echt wilt laten werken moet je wat php gaan studeren ;)

zoek op http://www.free-webhosts.com/power-search.php eens een server die php en mysql ondersteund en registreer je.

dan kijk je als er een .sql bestand in je pakketje zit,

je maakt in je configuratie menu een sql database aan

je import de .sql bestand en je past de config.php bestand aan.

(ik meen dat die crime spellen op sql ondersteunen.)

en je upload de hele boel

P.S. als je dat script ergens hebt gedownload kan het goed zijn dat het vol fouten zal zitten, en daarmee nog niet zal werken.

ik ga die fouten er niet allemaal voor je uithalen,als je het echt wilt laten werken moet je wat php gaan studeren ;)

Ik kom niet echt verder hiermee zou u dit op een server voor mij kunnen zetten als ik het script stuur?

Ik kom niet echt verder hiermee zou u dit op een server voor mij kunnen zetten als ik het script stuur?
stuur het eens door dan zal ik eens kijken wat ik kan doen. maar als het script niet volledig werkt ga ik het niet bug free maken voor je

pm me de link

stuur het eens door dan zal ik eens kijken wat ik kan doen. maar als het script niet volledig werkt ga ik het niet bug free maken voor je

pm me de link
heb je ook msn dan kan ik het eventueel via msn sturen.

ik voeg geen onbekende toe aan mijn msn je kan via pm mijn e-mail adres vragen of je kan het zelf instaleren ;)

Dus je kan je email adres niet geven.
Hmm bij msn kan je me ook gelijk verwijderen.

Dus je kan je email adres niet geven.
Hmm bij msn kan je me ook gelijk verwijderen.

stuur het script naar email adres verwijderd met jouw mailadres erbij dan zal ik zien .

ik geef geen msn adres dus het is dit of niks

Laatst bewerkt:
Zal ik doen ,Maar via waar krijg ik een andwoord ,Via hier of via email?

ik zal via mail en hier reageren, ik zal er morgen of na het weekend mee beginnen nu een drukke periode dus

p.s.

heb het even bekeken maar hier zit geen database bij dus zonder een .sql bestand kan ik dit niet opzetten als je dat ook kunt geven kan ik het opzetten anders is de kans klein,zal morgen eens zoeken als ik een ander scriptje vind van criminals

Laatst bewerkt:
ik zal via mail en hier reageren, ik zal er morgen of na het weekend mee beginnen nu een drukke periode dus

p.s.

heb het even bekeken maar hier zit geen database bij dus zonder een .sql bestand kan ik dit niet opzetten als je dat ook kunt geven kan ik het opzetten anders is de kans klein,zal morgen eens zoeken als ik een ander scriptje vind van criminals

oke ik hoop dat je een scriptje kan vinden.

Voor je aan een crime begint heb je al wat verstand nodig van PHP.. je kunt dan wel de sources gewoon downloaden op criminalscommunity's maar deze zitten vol met bugs dus eigelijk kunt je er gewoon niets mee doen.. en er bestaat niet iets zoals een bugvrije crime. Dus als je echt iets goed wilt.. gewoon zelf scripten.

veel succes..

Voor je aan een crime begint heb je al wat verstand nodig van PHP.. je kunt dan wel de sources gewoon downloaden op criminalscommunity's maar deze zitten vol met bugs dus eigelijk kunt je er gewoon niets mee doen.. en er bestaat niet iets zoals een bugvrije crime. Dus als je echt iets goed wilt.. gewoon zelf scripten.

veel succes..

ik heb 1 online staan op www.crimebag.tk maar nu heb ik alleen scripts n0dig.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan