Unreal II

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hotep666

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2008
Hoi,

Ik heb een spel gekocht, Unreal II. m'n systeem voldoet aan de systeemvereisten. maar toch is er iets vreemds... telkens ik speel schokt het spel. niet traag ofzo... maar teleksn ik bv. loop... dan loopt ie normaal maar soms lijkt ier vooruit te schokken. alsof het een ogenblikje normaal gaat en dan plotseling vooruitschiet en weer normaal... dus zo'n soort schokken. ik weet niet of iemand hier iets op weet of hetzelfde heeft meegemaakt?

Greetz

Hotep

speel je het spel online?
En heb je geen andere zware programma's draaien als je aan het spelen bent?

BTW Welkom bij helpmij:D

speel je het spel online?
En heb je geen andere zware programma's draaien als je aan het spelen bent?

BTW Welkom bij helpmij:D

Dank je :)

Ik heb een G-Force 8600 GT en ik heb tijdens het spel geen andere programma's draaien.
Ik heb nog niet online gespeeld tot nu toe.

dus ik weet echt niet waaraan het kan liggen.

Greetz,

Hotep666

Normaal moet je het kunnen draaien hoor :)

Ja, ik kan het draaien en alles is wel mooi en zo, graphics zijn goed, geluid is goed.
maar als ik speel dan lijkt het soms te schokken. maar zo je loopt een eindje dan opeens een schok waardoor je eventjes verder lijkt te vliegen en dan loop je weer gewoon. echt raar.

Ja, ik kan het draaien en alles is wel mooi en zo, graphics zijn goed, geluid is goed.
maar als ik speel dan lijkt het soms te schokken. maar zo je loopt een eindje dan opeens een schok waardoor je eventjes verder lijkt te vliegen en dan loop je weer gewoon. echt raar.

weet je hoe je met taakbeheer moet werken??

Sluit bij prosesen Exploder.exe (of zoiets genaamt xD)
en dan pak je nieuwe taak...
selecteer je programma dat je wilt runne
Unreal||.exe bijv
Start en speel
laat achteraf is weten of het zo ging

*Explorer.exe

Hoi!

Ik heb het geprobeerd via de taakbeheer methode maar ook dit werkt niet. Ik vermoed dat het misschien aan het spel zelf of tenminste aan mijn exemplaar van het spel zou kunnen liggen. Misschien dat ik het volledige spel eens ergens download en kijk of het ook hetzelfde effect heeft. als het dan werkt, dan weet ik zeker dat het aan de cd lijdt.

Greetz,

Hotep666

Hoi!

Ik heb het geprobeerd via de taakbeheer methode maar ook dit werkt niet. Ik vermoed dat het misschien aan het spel zelf of tenminste aan mijn exemplaar van het spel zou kunnen liggen. Misschien dat ik het volledige spel eens ergens download en kijk of het ook hetzelfde effect heeft. als het dan werkt, dan weet ik zeker dat het aan de cd lijdt.

Greetz,

Hotep666

speel je het spel met cd?

Jep :) ik moet altijd de cd insteken alvorens ik kan spelen

Als je het spel egt hebdt en er is niets illegaal :)
denk ik dat dit wel mag

(kijk bijlage)

Plaats de UNREAL2.exe in de map van unreal 2
dan vraagt hij of je dat wilt vervangen door deze....
dan klik je jah

als je spel dan goed runt :) is het goed

NOTE : aleen voor versie 1.0

laat even weten of werkt ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Mocht het niet duidelijk zijn, dit soort dingen niet via Helpmij.nl. Ondanks dat iemand de game orgineel heeft.

hey, ik run Unreal op :
3 Gig drr2
geforece 7600 ...
LAGG free , Zet de grafics allemaal eens op 3 en kijk of het probleem zich voort zet ,
Mvg Gleb,

Btw Welcom,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan