Compaq Armada E500 Audio drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefferson

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2001
Hallo ..

Ik heb een Compaq Armada E500 notebook.
Net Windows Xp geinstalleerd. Alles draait goed.
Ik kan alleen de knoppen voor bediening van me geluid niet meer gebruiken.Zeg maar de harder en zachter knoppen.
Al gekeken op de site van Compaq. Hier stond een driver alleen die lost het probleem niet op . Iemand nog een idee?

Moet je daarvoor niet gelijk een andere toets eerst mee indrukken....Fn ?

Ha,

Ik heb dezelfde laptop gehad en ik had precies hetzelfde probleem. Ik heb inmiddels wel een nieuwe, maar die Compaq doet het voor mij nog TE goed om hem de deur uit te doen!;)

Waarschijnlijk komt dit doordat de Compaq Armade E500 is ontworpen voor maximaal Windows NT. Dus in XP wordt eigenlijk geen rekening gehouden met die knopjes. :confused:

Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar ook de extra functies die boven de getallen staan, zoals brightness, zo'n sleuteltje en nog wat andere dingen, werken (bij mij tenminste) ook niet! :(

Mocht jij al een oplossing voor je probleem hebben gevonden, zou je die misschien ook even willen posten? Dan heb ik er ook wat aan! :thumb:

LTR,

Thomas

Toetsen armada e500

Hallo ik heb in windows XP alles lopen. Ook de FN toetsen met de toetsen voor de Belichting enz.

Heb op de site van Compaq alle drivers gedowlaod en via de site laten instaleren.
Na 4 x opstarten werkte alles.

Alleen de USB poort werkt niet naar behoren hij herkent de usb stick niet.
Maar daar hoop ik nog achter te komen.

Maffesigaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan