veranderen in een klik

Status
Niet open voor verdere reacties.

krizzy

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2006
Hi,

Ik heb een website met super veel pagina's,
nu zou ik graag op de pagina's een lijntje toevoegen die op elke pagina het zelfde is.

Bestaat er een manier om dat lijntje in een keer toe te voegen op alle pagina's tegelijk ??

Hi,

Ik heb een website met super veel pagina's,
nu zou ik graag op de pagina's een lijntje toevoegen die op elke pagina het zelfde is.

Bestaat er een manier om dat lijntje in een keer toe te voegen op alle pagina's tegelijk ??

Welke Server gebruik jij?
IIS of Apache?

heeft dat er iets mee te maken ???

Ja als je een footer wilt invoegen in IIS moet je even een html bestand aanmaken en bij website eigenschappen instellen.

Bioj apache moet je in de httpd.conf duiken.

daarom makt het wat uit ;)

als je PHP gebruikt kan je het ook via PHP instellen.

Dus wees aub specifieker.

bestaat er geen software om die bestanden te bewerken, want ik zou ook nog enkele scripts toevoegen...

php scripten met css...
css houdt de opmaak hetzelfde...pakt je afbeeldingen telkens weer tevoorschijn. Een bepaald deel veranderd dan alleen...bijvoorbeeld dus alleen je header en footer blijven hetzelfde en de rest veranderd...

Te veel om het uit te leggen, via google staat er voldoende informatie over om jouw website met css werkende te krijgen..

bestaat er niet zo'n software die alle html en php files kan bewerken?

Ik leg het even uit:
Ik heb een stamboom op het internet, nu heb ik de site beveiligd met wachtwoord. maar ik moet een regel toevoegen aan elke pagina die ik wil beveiligen en dat zijn er zo een 440:eek:
nu moest er iets bestaan om die regel in een keer op alle pagina's toe te voegen, zou het een stuk makkeijker zijn als het handmatig te doen (440 pags:confused: )

Groetjes Kriz

ik heb het gevonden,

voor de mensen die dit ook zouden willen weten :

Global Find & Replace = schitterend programma om je pagina's in een keer te wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan