Zwart scherm nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

riflemaster333

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Ik heb meeste in mijn PC vernieuwd

Processor: Intel Core 2 Dual E8500
Videokaart: Asus HD4850
Voeding: raptoxx600
Moederbord: Asus H5Q
2 gb geheugen 1066 mhz

Ik heb nu alles erop zitten enzo
Alle kabels erin maar als ik mijn pc opstart krijg ik alleen maar een zwart scherm
Weet iemand waaraan dit kan liggen???

Hoi,

Ik heb de ervaring dat als je 'teveel in één keer' vernieuwd. Dit geregeld niet goed gaat.
Om problemen te voorkomen, handel ik als volgt:

Bij de essentiële onderdelen, zoals de grafische kaart, verwijder je eerst de grafische kaart uit het hardware-overzicht (let op: inclusief de driver! Dit doe je door in het venster apparaatbeheer te rechtsklikken op de grafische adapter en vervolgens op 'Eigenschappen'
Tabblad 'Stuurprogramma' en dan onderin klikken op 'Installatie ongedaan maken. Je zet het apparaat uit.
Hierna open je de kast, verwijdert de grafische kaart en vervangt hem door de nieuwe.
Uitteraard zal er dan om een installatiebron voor het betreffende stuurprogramma worden gevraagd, als je de computer opnieuw start.

Hij piept btw ook niet dus hij start gewoon niet op
Ik heb ook mijn geheugen er ff uitgehaald en dan opstarten dan piept ie ook niet dus volgens mij ligt het dan aan het moederbord of processor maar zou niet weten wat er mee mis is
iemand idee??

Laatst bewerkt:
Hij piept btw ook niet dus hij start gewoon niet op
Ik heb ook mijn geheugen er ff uitgehaald en dan opstarten dan piept ie ook niet dus volgens mij ligt het dan aan het moederbord of processor maar zou niet weten wat er mee mis is
iemand idee??

Als hij niet piept is het vaak je ram geheugen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan