Inkt ''resetten''

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunttiger2

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2007
Ik heb pas de zwarte en de magenta inkttanks laten bijvullen van mijn Canon IP4200.
Alleen geeft hij nog steeds aan dat die 2 bijna leeg zijn. Hoe ''reset'' ik dit?

Reset procedure

voor chips van CANON cartridges bv. IP4200-5200-6600-MP 500-800-950

x- cartridges bijvullen en in de printer zetten.

x- er verschijnt een fout melding,deze met `ok`aanvinken

x- Druk 5 sec.op de`papier toevoer knop`van de printer
De chip is nu gereset en u kunt verder gaan met printen.

x De fout melding kan 2 tot 3 keer terugkomen, druk dan opnieuw 5 sec.op de papier toevoerknop.

x U kunt deze procedure voorkomen door de cartridge niet geheel leeg te printen maar bijtijds bij te vullen

Om je garantie niet te verspelen, op de kop teminste, kan je een Canon Chip Resetter Cli8 Pgi5 aanschaffen, ik heb hem al ergens gespot voor 23,95.

6 seconden in het apparaatje dat meestal op een batterij werk, en de printer weet van niks.

Je kan op 1 batterij ongeveer 500 keer een reset doen voor je hem moet vervangen.

Pas wel op met het overplaatsen van de schip, want er zijn verschillende versies met wisselende kwaliteit chiphouders in omloop. Het beste is hem en in de schuiven en vastklikken, de gene met enkel 2 puntjes moet met knutsel en plakwerk gebeuren, dat is niet echt handig.

Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar de prijs zakt als een baksteen.

Om je garantie niet te verspelen, op de kop teminste, kan je een Canon Chip Resetter Cli8 Pgi5 aanschaffen, ik heb hem al ergens gespot voor 23,95.

6 seconden in het apparaatje dat meestal op een batterij werk, en de printer weet van niks.

Je kan op 1 batterij ongeveer 500 keer een reset doen voor je hem moet vervangen.

Pas wel op met het overplaatsen van de schip, want er zijn verschillende versies met wisselende kwaliteit chiphouders in omloop. Het beste is hem en in de schuiven en vastklikken, de gene met enkel 2 puntjes moet met knutsel en plakwerk gebeuren, dat is niet echt handig.

Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar de prijs zakt als een baksteen.
Bedankt, maar ik had dit op 04-04-2007 gepost. Wat blijkt: nieuwe printkop was nodig

Oeps, ik had de datum over het hoofd gezien. :o

Wat kost een nieuwe printerkop?

Via de printer zelf resetten is spelen met de garantie, dus daar zou ik maar mee oppassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan