Kan aantal bestanden niet verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aenar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Aenar

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2007
Ik heb op een netwerk schijf op een andere pc/server een viertal bestanden staan die ik niet weg kan krijgen. Ik krijg de melding "Kan f9771cb9a692c7fd9d30cfced43feb8b_f92b8cc6-2c41-4943-9f65-f967b5fc65c1 niet verwijderen. De syntaxis van de bestandsnaam, map naam of volume naam is onjuist.

Ik heb al van alles geprobeerd. Unlocker werkt niet, bestanden zijn niet gelocked, maar hij vind ze niet. Via een command prompt zijn de bestanden niet zichtbaar, dus via dir /x /p en dan deleten werkt ook niet. Delete Docter werkte ook niet.

Omdat dit een belangrijke schijf is is formatteren uitgesloten.

Kan iemand mij helpen?

Iemand hier een oplossing voor? Erg vervelend probleem dit.

Opstarten in veilige modus en dan proberen te verwijderen al geprobeerd?

Soms lukt het om een lastpost te verplaatsen naar een andere partitie die je dan formatteert.
En waarom kun je niet restarten?

Laatst bewerkt:
Soms lukt het om een lastpost te verplaatsen naar een andere partitie die je dan formatteert.
En waarom kun je niet restarten?

Verplaatsen lukt ook niet, zelfde melding.

Restarten lukt niet omdat ik er niet remote bij kan. En een kennis van mij van wie de server is heeft hem in de kelder in een kast met slot geplaatst :p mag er niet aanzitten van hem. Ik heb hem gebeld op zen vakantie adres, hij komt na de vakantie even langs om er naar te kijken. Hij zei ook dat het geen XP maar Novell 6.5 is waar de bestanden op staan.

Als iemand het weet graag, anders wacht ik even 1,5 week.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan