Utorrent vertraagt pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaGenius32

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2004
Hallo allemaal.

Wanneer ik Utorrent gebruik vertraagt de rest van mijn systeem. Vooral het internetten gaat dan extreem langzaam. Ik lees overal het volgende:

uTorrent 1.7.7 is één van de meest gebruikte bittorrent client programma's die meer dan 50 talen ondersteunt waaronder het Nederlands. Het programma geeft je de mogelijkheid om films en andere bestanden te downloaden die beschikbaar worden gesteld via torrent sites.

uTorrent 1.7.7 wordt ook ondersteunt door Vista en draait rustig op de achtergrond, u heeft dus geen last hiervan terwijl u uw favoriete films of andere bestanden aan het downloaden bent.

uTorrent 1.7.7 ondersteunt het ook om verschillende soorten uiterlijk te downloaden, zodat je het programma persoonlijk kan maken qua smaak, voor de download pagina van uTorrent 1.7.7 skins klik je HIER.

Ik heb van alles al geprobeerd. Opnieuw te installeren, etc etc..
Maar ik kom niet tot de juiste oplossing.
Wie kan mij helpen hierbij????
Ik wil graag Utorrent blijven gebruiken...

BvD.

bij mij ook zo;) dat internet traag / langzaam gaat

staat bij jou trouwens een rood of groen tekenentje onderaan bij utorrent

Dat je internet traag gaat is inderdaad normaal. Je gebruikt tijdens heet downloaden immers bandbreedte die normaal voor internetten gebruikt wordt.

Dat overige programma's langzaam worden is bij mij niet het geval tenzij ik een online game wil spelen. Dan zit je met hetzelfde probleem.

Ja.. Er staat een groen tekentje dat mijn internetverbinding werkt zoals het hoort....

Het gekke is dat toen ik Utorrent voor de eerste keren gebruikte hier geen last van had...
En je leest overal dat Utorrent 1 van de lichtste programma's is.
En toch gebruikt Utorrent idd maar 3 % van mijn processor capaciteit...

Gemiddeld doet een pagina laden in firefox er 10 seconden over:(
Dat vind ik toch wel een beetje veel..

Er moet toch iets ergens niet goed zitten denk ik.. Maar kom er niet uit wat:(

moet je utorrent uitzetten, of downloadlimiet verlagen, dat doe je zo:

start utorrent, onderaan zie je groen logo, klik met rechtermuisknop erop, dan bij downloadlimit kan je invullen

mvg

De download is niet zo belangrijk... je moet vooral de upload beperken tot ongeveer 70% van je maximum... als jij een webpagina vraagt is dat een upload... en als utorrent die capaciteit al volledig benut, komt die aanvraag "klem" te zitten......

Werkt dit niet afdoende, dan kun je het proberen door utorrent te verwijderen en opnieuw te installeren....

Laatst bewerkt:
dat is nie waar? ik upload niet, en download alleen dan gaat internet trager,

Inderdaad, ik heb standaard mijn uploadlimiet op max 25 kb/s staan. Maar er zijn ook trackers die op een of andere manier zeggen van, hé jij upload traag, dan download jij ook maar traag, als je snapt wat ik bedoel ;). Het is gewoon een kwestie van testen, bij mij met een limiet van 70 kb/s gaat het nog steeds redelijk.

ik doe utorrent altijd aan als ik ga chille ofzo, dan heb je ook geen last ervan, af en toe wel aan als ik op de pc zit maar bijna nooit, ik merk dan wel dat internet slomer word

EDITT:: volgens mij is dit zo bij elk download programma

Laatst bewerkt:
word internet bij azureus vuze ook trager?
ik merk er bij vuze nix van even snel als dat ik niet downlaod ?:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan