bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

bokkus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2008
Bij het te willen verbinden van mijn GSM met mijn PC, moet ik in mijn configuratie scherm bij "netwerkenverbinden", en Bluetooth apparaten aanklikken. Nu vind ik nergens (bij geen enkel onderdeel) die verwijst naar Bluetooth apparaten. Nochthans heb ik vroeger deze aanwijzing gezien in mijn configuratie scherm (95% zeker)
Ik werk onder Windows XP, en onlans SP3. Stond ook nergens onder SP2.
Dank u
bokkus:

Laatst bewerkt:
Heb je een bluetooth stick in je PC zitten dan? (en daar de drivers van geinstalleerd?)

Zie je in het apparaatbeheer bij Netwerkadapters een Bluetooth-apparaat staan? En staat daar wellicht een geel vraagtekentje bij?

Vaak is het ook noodzakelijk om bluetooth software te installeren voor het managen van de verbinding. Heb je die ooit geinstalleerd dat je weet? Of staat die nog op de installatiecd die bij je pc hoort?

Zie je in het apparaatbeheer bij Netwerkadapters een Bluetooth-apparaat staan? En staat daar wellicht een geel vraagtekentje bij?

Vaak is het ook noodzakelijk om bluetooth software te installeren voor het managen van de verbinding. Heb je die ooit geinstalleerd dat je weet? Of staat die nog op de installatiecd die bij je pc hoort?

het probleem is opgelost, waarvoor mijn dank

bokkus

Mooi zo. Zet je vraag dan ook even op opgelost, hieronder; zo help je ook andere gebruikers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan