need for speed underground 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

waltgr40

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2008
hey gasten.

ik heb een vraag ik weet niet hoe ik online moet spelen op need for speed underground 2
ik heb de orgine versie er van en ik heb het spel al uitegespeeld en zo.

als ik online aan klikt kan je kiesen uit nieuwe account op EA en bestaande account en ik heb gekozen voor maak nieuwe account gekozen. dan gaat ie verbinding maken dat blijft ie een paar seconden dat doen en dan geeft ie aan kan geen verbinding maken met EA server en ik heb geen idee wat ik dan meot doen.

dus wie kan mij daar mee helpen:D

grtjes waltgr40:thumb:

Probeer het eens via de site van EA zelf. Maak daar een account en gebruik die gegevens om in te loggen in het spel. Je moet je spel registreren voor je online kan en het werkt alléén bij Legale games. (voor het geval dat ie stiekum toch illegaal is)

Probeer het eens via de site van EA zelf. Maak daar een account en gebruik die gegevens om in te loggen in het spel. Je moet je spel registreren voor je online kan en het werkt alléén bij Legale games. (voor het geval dat ie stiekum toch illegaal is)

dank je wel voor reactie:D

mijn spel is legaal en ik heb al un account gemaakt op EA
maar ik heb nog niet denk ik dan me spel gerrgristreert
dan is mijn vraag hoe doe ik dat dan ??:D:D

bedankt voor je hulp alvast:thumb:

ik weet t niet, maar t hoort alsof die game een beetje te oud is, en dat er misschien geen servers meer voor draaien. dat heb je wel eens met oudere games, dan speelt niemand ze meer on line, wel jammer, want deze game was best goed.

leon

dank je wel voor reactie:D

mijn spel is legaal en ik heb al un account gemaakt op EA
maar ik heb nog niet denk ik dan me spel gerrgristreert
dan is mijn vraag hoe doe ik dat dan ??:D:D

bedankt voor je hulp alvast:thumb:

Als het goed is, is er bij de installatie van het spel gevraagd of je deze wilde registreren. Er is dan ook een optie bij het spel om dit te doen. Kijk even bij programma's in de map van het spel, als het goed is meot daar de optie staan het spel te registreren. Zo niet kijk dan even in de installatiemap van het spel.
Daarnaast kan je ook dit via de site van EA doen. De optie staat vermeld op de website.

Als het goed is, is er bij de installatie van het spel gevraagd of je deze wilde registreren. Er is dan ook een optie bij het spel om dit te doen. Kijk even bij programma's in de map van het spel, als het goed is meot daar de optie staan het spel te registreren. Zo niet kijk dan even in de installatiemap van het spel.
Daarnaast kan je ook dit via de site van EA doen. De optie staat vermeld op de website.

dank je wel:D:D

jua ik heb al gekeken in de mappen van need for speed maar ik kon het nergens vinden.
maar ik ga nu wel effe op de site kijken:D

speel jij ook nfsu 2??:D:thumb:

ik weet t niet, maar t hoort alsof die game een beetje te oud is, en dat er misschien geen servers meer voor draaien. dat heb je wel eens met oudere games, dan speelt niemand ze meer on line, wel jammer, want deze game was best goed.

leon

ja idd het zou kunnen maar ik denk wel dat er nog wel servers zijn?:D
het spel is ook weer niet zo oud :P

en idd het spel is blijft leuk om het te spelen:D
:thumb:

Ik denk niet dat NFSU2 " te oud " is om Online te spelen. Battlefield 2 is ook vrij oud (ouder dan NFSU2 toch?) En daar kan je nog wel gewoon online mee spelen (indien je een legale versie hebt)

Ik denk niet dat NFSU2 " te oud " is om Online te spelen. Battlefield 2 is ook vrij oud (ouder dan NFSU2 toch?) En daar kan je nog wel gewoon online mee spelen (indien je een legale versie hebt)

jua idd sow iets d8 ik oowk ik denk dat er oowk wel servers voor nfsu2 er is.
maare ik weet nie of battlefield 2 ouder is dan nfsu 2 :D
of mss wel majah ik sou het niet weten:D

grtjes:thumb:

Battlefield 2: Release Date: Jun 21, 2005

NFSU 2: Release Date: 11/15/2004

Hmm.. *gaat even verder googlen*

http://www.google.nl/search?hl=nl&q...g+online+for+NFSU+2+online+&btnG=Zoeken&meta=

Als ik dit zo lees dan zie ik alleen maar staan dat het niet meer online is maar dat er mensen zijn die willen dat het terug online komt ....

oke dan:D jua ik heb nie sitten google ik d8 dat ut nie veel verschilde maar dus is wel degelijk uhn verschil.:thumb:

maare sijn er dus geen servers meer op nfsu2?
want dat sou dan wel jammer sijn als dat er nie meer is.

oke dan:D jua ik heb nie sitten google ik d8 dat ut nie veel verschilde maar dus is wel degelijk uhn verschil.:thumb:

maare sijn er dus geen servers meer op nfsu2?
want dat sou dan wel jammer sijn als dat er nie meer is.

Ik heb geen idee of ze er nog wel zijn. Volgens mij niet want ik had nfsu 2 ook laatst helemaal uit enz ik zou tegen mijn broertje via lan spelen maar dat wou niet omdat ik niet kon connecten.

goh, ik gokte maar wat, wist niet dat die inderdaad zo oud was, en dat t daarom niet meer on line is.

maar, waarom ik eigenlijk reageer is de antwoorden van Waltgr40. begrijp me goed, mijn nederlands is ook verre van ideaal, en mijn gramatica laat ook flink te wensen over. maar jou schrijven slaat echt alles;

maare ik weet nie of battlefield 2 ouder is dan nfsu 2
of mss wel majah ik sou het niet weten.

nogmaals, ik wil niet katten, echt niet!!

maar, doe je dit als grap, en kan je wel normaal schrijven, of weet je echt niet beter? want, je gramatica is gewoon VERSCHRIKKELIJK!!! echt waar.,

hoop dat je nooit een solicitatie brief hoeft te schrijven, want dan weet je bij voorbaat zeker dat je niet aangenomen wordt, en, t staat ook zo.... tja, wat zal ik zeggen.

nogmaals, als t als grap bedoelt is, dan verontschuldig ik mij, zie er persoonlijk niet de humor van in, vind t eerder gewoon heel dom staan..

nogmaals, ik zeg dit niet om te zieken, ik zeg dit eerder zodat je weet dat t heel raar overkomt, alsof je net de eerste klas lagere school hebt gedaan, (ik weet t , we hebben nu groepen, dus zal dat wel groep 5 of 6 zijn, of zo...)

zie t vaker op forums, maar, meestal is t dan MSN taal, of wat daar ook voor door mag gaan. maar dat is woorden korter maken, en dat is bij nou niet t geval. neem je worden SOW of OOWK. je schrijft ze niet alleen verkeerd, je maakt ze ook nog eens langer. dus dat kan t niet zijn.

ondanks dat ik me nu 3 keer heb verontschuldigt dat dit niet als een hak bedoelt is, maar eerder echt oprecht vrees ik dat je je toch aangevallen zult voelen door mij.
dat is dus echt niet de bedoeling!!
maarja, wat wil je ook, als je je zo gramaticaal uitdrukt, echt, t staat heel dom,..

sorry, nogmaals!!
en nogmaals, ik maak zelf meer dan genoeg schrijffouten, dus, ben zelf verre van perfect!!
maar jij lijkt t erom te doen ofzo, hoop dat maar, want als je echt niet beter weet, dan....
moet er niet aan denken, sorry, nogmaals.
stop nu maar, begin in herhaling te vallen....

leon

Laatst bewerkt:
goh, ik gokte maar wat, wist niet dat die inderdaad zo oud was, en dat t daarom niet meer on line is.

maar, waarom ik eigenlijk reageer is de antwoorden van Waltgr40. begrijp me goed, mijn nederlands is ook verre van ideaal, en mijn gramatica laat ook flink te wensen over. maar jou schrijven slaat echt alles;

maare ik weet nie of battlefield 2 ouder is dan nfsu 2
of mss wel majah ik sou het niet weten.

nogmaals, ik wil niet katten, echt niet!!

maar, doe je dit als grap, en kan je wel normaal schrijven, of weet je echt niet beter? want, je gramatica is gewoon VERSCHRIKKELIJK!!! echt waar.,

hoop dat je nooit een solicitatie brief hoeft te schrijven, want dan weet je bij voorbaat zeker dat je niet aangenomen wordt, en, t staat ook zo.... tja, wat zal ik zeggen.

nogmaals, als t als grap bedoelt is, dan verontschuldig ik mij, zie er persoonlijk niet de humor van in, vind t eerder gewoon heel dom staan..

nogmaals, ik zeg dit niet om te zieken, ik zeg dit eerder zodat je weet dat t heel raar overkomt, alsof je net de eerste klas lagere school hebt gedaan, (ik weet t , we hebben nu groepen, dus zal dat wel groep 5 of 6 zijn, of zo...)

zie t vaker op forums, maar, meestal is t dan MSN taal, of wat daar ook voor door mag gaan. maar dat is woorden korter maken, en dat is bij nou niet t geval. neem je worden SOW of OOWK. je schrijft ze niet alleen verkeerd, je maakt ze ook nog eens langer. dus dat kan t niet zijn.

ondanks dat ik me nu 3 keer heb verontschuldigt dat dit niet als een hak bedoelt is, maar eerder echt oprecht vrees ik dat je je toch aangevallen zult voelen door mij.
dat is dus echt niet de bedoeling!!
maarja, wat wil je ook, als je je zo gramaticaal uitdrukt, echt, t staat heel dom,..

sorry, nogmaals!!
en nogmaals, ik maak zelf meer dan genoeg schrijffouten, dus, ben zelf verre van perfect!!
maar jij lijkt t erom te doen ofzo, hoop dat maar, want als je echt niet beter weet, dan....
moet er niet aan denken, sorry, nogmaals.
stop nu maar, begin in herhaling te vallen....

leon

oke dat kan dat je dat denkt.
maar ik heb trouwens een beetje dixlecsie of hoe je dat ook typt:thumb:
dus daar kan het aan liggen en het style van typen betreft, ik weet ook nie waarom ik dat zo doet maar dat vind ik het prettigst typen eigenlijk. maar ik ga het wel afleren want ik vind het ook wel storend.

grtjes.

Ik heb geen idee of ze er nog wel zijn. Volgens mij niet want ik had nfsu 2 ook laatst helemaal uit enz ik zou tegen mijn broertje via lan spelen maar dat wou niet omdat ik niet kon connecten.

oke dan

maar via lan lukt me het wel dan speel je tegen elkaar op je eigen netwerk:D
want ik heb het tegen me broertje al gespeeld via lan
maar online lukt niet.

grtjes

o, sorry, ja, die mogelijkheid heb ik totaal over het hoofd gezien, dat van het hebben van dislexie. tja, dat verandert de zaak wel erg.
ben blij dat je mn commentaar niet verkeerd opvatte, want toen ik het geschreven had twijfelde ik wel erg of it het niet weer moest weghalen om een ruzie hier te voorkomen. maar gelukkig vat je het sportief en serieus op.
ben ook blij dat het jezelf ook stoord, dus, dan maar het proberen te veranderen. ken t wel hoor, heb zelf het 'probleem' van het niet gebruiken van hoofdletters, (ben eerlijk gezegt gewoon te lui om mn Shift in te drukken.)

hoe iemand praat en schrijft zegt onbedoelt veel over hoe je op anderen overkomt, daarom zei ik het ook.
nou, blij dat dit opgelost is.
succes

leon

o, sorry, ja, die mogelijkheid heb ik totaal over het hoofd gezien, dat van het hebben van dislexie. tja, dat verandert de zaak wel erg.
ben blij dat je mn commentaar niet verkeerd opvatte, want toen ik het geschreven had twijfelde ik wel erg of it het niet weer moest weghalen om een ruzie hier te voorkomen. maar gelukkig vat je het sportief en serieus op.
ben ook blij dat het jezelf ook stoord, dus, dan maar het proberen te veranderen. ken t wel hoor, heb zelf het 'probleem' van het niet gebruiken van hoofdletters, (ben eerlijk gezegt gewoon te lui om mn Shift in te drukken.)

hoe iemand praat en schrijft zegt onbedoelt veel over hoe je op anderen overkomt, daarom zei ik het ook.
nou, blij dat dit opgelost is.
succes

leon

geeft niet hoor:D
ik probeer het wel en soms lukt het me ook nog maar soms gaat het weer terug naar het begin:D
maar nu gaat het wel redelijk tog?:D

groetjes

walt:thumb:

zo gaat t perfect, je kan t dus wel he?!

lol

leon

zo gaat t perfect, je kan t dus wel he?!

lol

leon

haha maar ik moest er hier voor concentreren om het goed te typen en meestal typ ik gewoon snel den denk ik er gewoon seg maar niet bij na:D

groetjes

walt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan