Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dit ook een keer gehad, toen bleken de instellingen van de BIOS niet goed te zijn, probeer die eens naar de standaard instellingen te herstellen.
Als dat niet werkt zou je systeem ook nog kunnen "crashen" bij het afsluiten, en dan automatisch een herstart uit voeren. Dit kan je uitschakelen door bij de systeemeigenschappen (rechtermuis op Deze Computer, dan eigenschappen) op het tabblad "geadvanceerd" de opstart- en herstartinstellingen te openen. Hier vervolgens bij systeemfouten het vinkje weghalen bij "De computer automatisch opnieuw opstarten". Dan geeft je PC daarna in ieder geval een foutmelding i.p.v. automatisch opnieuw op te starten.
Succes, Cotje
Ik lees nagenoeg standaard de laatste 10 berichten / problemen van een probleemhouder vóórdat ik reageer op zijn / haar probleem ......
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.