Alienware laptop kopen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0443

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Ik ga een nieuwe laptop kopen, nu was ik aan het denken aan een Alienware.
Iemand zei me dat ik voor dat geld beter een andere laptop zou kunnen kopen, is dat zo ?
Mijn budget is rond de 2000 euro. Heeft iemand suggesties ?
Geen Acer, HP of Packerdbell.

Alvast bedankt!

He, he, eindelijk iemand die vooraf de juiste en goede opmerkingen maakt! ;) :D
Ik heb geen ervaring / kennis van Alienware. Ik weet alleen dat het een volle dochter is (sinds 2006) van Dell.

Met zo'n budget zijn leuke dingen te doen.
Wat worden de 3 belangrijkste taken / zwaarste zaken die jouw toekomstige laptop moet gaan verrichten voor jou?

He, he, eindelijk iemand die vooraf de juiste en goede opmerkingen maakt! ;) :D
Ik heb geen ervaring / kennis van Alienware. Ik weet alleen dat het een volle dochter is (sinds 2006) van Dell.

Met zo'n budget zijn leuke dingen te doen.
Wat worden de 3 belangrijkste taken / zwaarste zaken die jouw toekomstige laptop moet gaan verrichten voor jou?

Videobewerking, Alles van Adobe, Muziek

deze :
http://configure2.euro.dell.com/del...=NRS17302&l=nl&oc=N08X7302&rbc=N08X7302&s=dhs
met:

PROCESSOR Intel® Core™2 Duo Processor T8300 (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-cache)

GEHEUGEN 4.096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048] bewerken

HARDE SCHIJF 320 GB (7.200 rpm) harde schijf met Free Fall-sensor, RAID 0 Stripe (2 x 160 GB) bewerken

GRAFISCHE KAART Dual 256 MB NVIDIA® GeForce™ Go 8700M GT grafische kaart met NVIDIA SLI-technologie

Kan je niet iets bij friesland computers samenstellen. Je hebt een ardig budget dus ik denk dat wel mogelijk is

http://www.frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=2519&c=18

Deze is heel leuk. Ik had er al even een samengesteld. In de Printscreen staat nog even de extra informatie met de dingen die ik er bij aangepast heb. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Bijlagen

• Extra.GIF
    Extra.GIF
    12,8 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
Kan je niet iets bij friesland computers samenstellen. Je hebt een ardig budget dus ik denk dat wel mogelijk is

Ik woon in België, Kan je trouwens in een gewone pc winkel je laptop laten assembleren zoals met een desktop?

bij friesland computers betaal je dan €26,00 meer voor een laptop met azerty toetsenbord

Maar waarom will je een azerty toetsenboard?

Maar waarom will je een azerty toetsenboard?

Omdat dat in België gebruikt wordt, behalve in grote bedrijven.

Heeft iemand anders ervaring met latops met "15,4 inch scherm" van Toshiba, Sony of Asus ?

Welke hebben de beste garantievoorwaarden, service ?
Dus niet zoals bij Acer 3 tot 6 maand wachten op je herstelling om dan vast te stellen dat het probleem niet verholpen is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan