Dualboot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, doe het morgen wel ff, als het lukt!:thumb:

Haal je mailadres maar weer weg, deze hoeft niet langer hier te staan;)
Truste...

bedankt voor het bestand, dat had neit geholpen
dan heb ik die Easy bcd geprobeerd en nu zit ik terug op xp maar nu kan ik niet meer op vista........

dan zal er gewoon iets zijn dat je foutdoet denk ik met die vistabootpro :S

ik zou niet weten wat want ik heb er zelf nog nooit gebruik van gemaakt maar ik denk dat iemand anders je ermee wel zal kunnen helpen :thumb:

En als je met easy bcd een nieuwe bootmanager maakt? Lukt het dan nog niet?
Bij Manage bootmanager, als je "reinstall in the bootmanager" doet moet het al lukken!

Of bij "Change entries" vista toevoegen, als ie hem ziet tenminste! Probeer maar wat! (al zul het waarschijnlijk al wel gedaan hebben!

Ps: als je vistabootpro nog hebt kun je deze beter verwijderen, misschien zitten ze elkaar wel in de weg! Laat één van de twee het bootprogramma zijn.

Laatst bewerkt:
weet op de duur niet meer wat ik geprobeerd heb, maar ik weet wel dat het me nog niet gelukt is
verloppig kan ik via de programma's switchen, beter dan niets zeker

Als je het zeker weten goed wilt hebben, zul je dan waarschijnlijk toch beide besturingssystemen opnieuw moeten installeren, en dan beginnen met windows xp en daarna vista! Het keuzemenu komt dan vanzelf!
Mvg,
chico.

ga niet omdat mijn vista een recovery dvd is!
die overschrijft de bijgemaakte partie waar de xp opstaat

ga niet omdat mijn vista een recovery dvd is!
die overschrijft de bijgemaakte partie waar de xp opstaat

met de recovery dvd overschrijf je gewoon de c-schijf/partitie.

als je eerst xp installeert op een andere partitie bijvoorbeeld "d" dan zal dat normaalgezien perfect werken...

met de recovery dvd overschrijf je gewoon de c-schijf/partitie.

als je eerst xp installeert op een andere partitie bijvoorbeeld "d" dan zal dat normaalgezien perfect werken...

zoals ik al zei, hij overschrijft DAT partie ook, dus GEEN oplossing!!!!!!!!!
heb dat allemaal al lang geporbeert!

sorry maar dan weet ik het ook niet...
ik kan je niet meer verder helpen

bij mijn acer zou het wel zo werken maar jij zal dan wel een andere laptop producent hebben.

Ik hoop voor je dat iemand anders je nog kan helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan