Windows Systeemherstel is weg!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Spy1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Spy1

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Ik denk niet dat dit de goeie plaats is om de vraag te stellen, maar zou je a.u.b. deze vraag wilt lezen?

Ik wou graag mijn computer terug in de tijd brengen via systeem herstel, maar ik heb gezocht naar systeem herstel, maar hij staat niet meer op mijn computer!:confused:

Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand hoe dit te oplossen is?

Graag een snel antwoord:o

Hoi,

Lees de tips van Helpmij nog eens voor het stellen van een vraag .....
WELK BESTURINGSSYSTEEM .... !!!!!! ??????

Bovendien heeft het niet zoveel zin ons te 'haasten'.
Je kunt de functie systeemherstel wel weer activeren, maar daarmee heb je nog geen herstelpunten waarnaar je terug kunt gaan.
Dus weinig kans dat je daarmee je eventuele probleem kunt oplossen.
'Eventuele probleem' want daarover geef je al helemaal geen informatie ... !

Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat dit de goeie plaats is om de vraag te stellen, maar zou je a.u.b. deze vraag wilt lezen?

Ik wou graag mijn computer terug in de tijd brengen via systeem herstel, maar ik heb gezocht naar systeem herstel, maar hij staat niet meer op mijn computer!:confused:

Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand hoe dit te oplossen is?

Graag een snel antwoord:o

Hoi,

bedoel je dat je snelkoppelling naar systeemherstel weg is of heb je geen herstelpunten?
Heb je problemen met een virus omdat je je vraag daar hebt geplaatst? Zo ja, dan zijn er ook andere oplossingen dan systeemherstel.

Grtz.

Laatst bewerkt:
Ik heb Windows XP, vergeten bij te zetten.

Ik heb gezocht met de zoek functie op systeem herstel, vroeger kreeg ik altijd dan wel dat systeem herstel was gevonden. Maar nu niet meer. Dus ik denk dat systeem herstel van mijn computer af is.

Hoi,

bedoel je dat je snelkoppelling naar systeemherstel weg is of heb je geen herstelpunten?
Heb je problemen met een virus omdat je je vraag daar hebt geplaatst? Zo ja, dan zijn er ook andere oplossingen dan systeemherstel.

Grtz.

Hoi,

Feitelijk is er natuurlijk geen snelkoppeling, maar is de meest logische weg via 'Help en ondersteuning' of de optie 'systeem' uit het configuratiescherm.
Ik denk daarom, dat systeemherstel bij hem is uitgeschakeld ... dus dan zijn er geen herstelpunten waarnaar je terug kunt gaan ...

Ik heb Windows XP, vergeten bij te zetten.

Ik heb gezocht met de zoek functie op systeem herstel, vroeger kreeg ik altijd dan wel dat systeem herstel was gevonden. Maar nu niet meer. Dus ik denk dat systeem herstel van mijn computer af is.

Maar waarom wil je systeemherstel gebruiken, wat is je probleem?

Grtz.

MSN geeft een fout, ik heb systeem herstel gevonden.

Uitgevoegd maar MSN werkt nogsteeds niet!

Ik kan MSN niet meer downloaden of meer me account starten, ik heb MSN niet meer op mijn computer staan, wou het her installeren. Maar ik kan MSN helemaal niet meer downloaden. Ik heb ook een alternatief voor MSN gedownload, maar tevergeefs, dat lukte ook niet. Ik kan me herinneren toen ik MSN had hij iets zei over dat hij malen keer hebt geprobeerd op inteloggen maar het niet lukte, en dat ik me firewall kon uitzetten. Gedaan, Windows Firewall en mijn virus programma (Avast). Maar dat lukte ook niet.

Ik word het een beetje zat, zou iemand mij alsjeblieft willen helpen?

MSN geeft een fout, ik heb systeem herstel gevonden.

Uitgevoegd maar MSN werkt nogsteeds niet!

Ik kan MSN niet meer downloaden of meer me account starten, ik heb MSN niet meer op mijn computer staan, wou het her installeren. Maar ik kan MSN helemaal niet meer downloaden. Ik heb ook een alternatief voor MSN gedownload, maar tevergeefs, dat lukte ook niet. Ik kan me herinneren toen ik MSN had hij iets zei over dat hij malen keer hebt geprobeerd op inteloggen maar het niet lukte, en dat ik me firewall kon uitzetten. Gedaan, Windows Firewall en mijn virus programma (Avast). Maar dat lukte ook niet.

Ik word het een beetje zat, zou iemand mij alsjeblieft willen helpen?

Tja,......geen firewall; virusscanner uit......ik zou maar hier maar eens een een online scan doen. Daarna Superantispyware downl en intall en runn.
Daarna zien we verder.......

Grtz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan