Dvd gebrand

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Ik heb net een fotoshow dvd gebrand (met het programma foto op tv deluxe 7) Deze speelt gewoon goed af in mijn dvd speler, Maar al wil ik hem op me pa zijn laptop afspelen, dan blijkt de cd helemaal leeg te zijn?
Hoe kan dit? Hij speelt wel gewoon af in dvd speler, en als ik hem in de dvd speler van me pc doe blijkt de cd leeg te zijn.

Owh ja nog iets, als ik bij mij pc erin doet dan speelt die wel af, maar bij mijn vader zijn laptop niet (geeft dus aan dat cd leeg is)?

Alvast Bedankt

Laatst bewerkt:
uhh?? ik zal een screenshot maken van de bestanden
1 moment, refresh deze pagina over 2 minuten

dit is het plaatje van de bestanden, op mijn pc kan ik dus gewoon de bestanden zien die op de cd staan, en bij me pa zijn laptop is die cd leeg. Ik ga nu ff die bestanden kopieren naar me harde schijf, en ff branden met nero 7, Wie weet doet die het.

Laatst bewerkt:
Ik hoef geen screenshot, ik wil alleen graag weten hoe de bestanden op die DVD heten en dan alleen het gedeelte NA het puntje.
Dus naambestand.???
Wat staat er op de plek van de vraagtekens?

Klik rechts op het bestand VTS_01_1 en kies dan voor openen met: Windows media player.

ik snap eigenlijk niet echt wat je bedoeld, waar kan ik dat vinden? (ik ben best wel handig met pc, maar dit weet ik toevallig niet)

mvg

Laat maar, zie vorig bericht, enne, ga eens op de desbetreffende map staan in de verkenner en kies dan voor extra, mapopties, weergave. Zorg ervoor dat je aangevinkt hebt staan dat extensies voor bekende bestandstypen verbergen uitgeschakeld wordt / en dus dat deze extensies zichtbaar worden.

Ik moet je trouwens teleurstellen: als jij jezelf "best handig vindt met computers" maar je weet niet wat een bestandsextensie inhoudt, dan moet je toch echt die mening ietwat naar beneden bijstellen!

Laatst bewerkt:
maar als ik die cd open bij me pa zijn laptop,geeft die geen enkel bestand aan.
Ik zal ff die weergave aanzetten dat je zei,

ik reageer ff over kwartiertje, ik ga ff douch nemen

mvg

Als je op "deze computer" klikt op je pa zijn pc en dan kijkt naar het DVD / CD station en rechtsklikt en kijkt naar eigenschappen, hoeveel vrije ruimte zie je dan (en hoeveel bezette?)

Pasja> Nee.. dat ziet hij niet.

TomTom1: Maak de lens eens schoon met een nat wattestaafje, dan met de droge kant weer droger maken zodat de lens droog is. Probeer het dan nog een keer

Ervaring ermee omdat mijn laptop dat ooit ook eens had.. lens was gewoon smerig.

Laatst bewerkt:
probleempjes, ik durf dat niet aan omdat ik bang ben dat er iets verkeerds gaat, op de laptop staat bijna heel ze werk, dus daarom doe ik dat liever niet.

Inmiddels is het probleem opgelost:

Eerst heb ik de bestanden op de dvd op mijn pc, naar mijn harde schijf gekopieerd.
Toen heb ik het met nero gebrand.
Daarna weer in me pa zijn laptop gedaan. Nu zag hij wel de bestanden, maar bij windows mediaplayer bleef het beeld gewoon op zwart:S, (natuurlijk had ik wel op play gedrukt)

Toen heb ik VLC media player geinstalleerd, en het werkte:)

Bedankt voor de hulp, (ik zal vraag op opgelost zetten, en ook de titel wat duidelijker maken, zodat mensen met mischien hetzelfde probleem het sneller kunnen vinden) (edit:: kan titel niet veranderen, mischien kan moderator het veranderen in: Dvd word niet herkent op computer, wel op dvd speler)

Mvg

Laatst bewerkt:
Advies voor je pa zijn pc:

typ in Google eens het woord

codec

of

codecs

en lees dáár wat het probleem is op de machine van je pa.

Advies voor je pa zijn pc:

typ in Google eens het woord

codec

of

codecs

en lees dáár wat het probleem is op de machine van je pa.

heeft er niks mee te maken denk ik, zelf heb ik nooit codes geinstalleerd en bij mij speelt die gewoon af. Maar kan je anders ff linkie geven waar ik die codecs kan downloaden

alvast bedankt

Typ nu gewoon het woord codec in Google en kijk eens naar de eerste en de beste link.
Geloof me, als jouw pa een video_ts mappie niet kan bekijken, dan is dat m.i een 100% codec probleem. Echter, niets menselijks is mij vreemd, dus als jij zegt dat het dat niet kan zijn, dan zal 't dat niet zijn.

Laatst bewerkt:
ik zet deze vraag wel op opgelost

bedankt voor de hulp

mvg

Typ nu gewoon het woord codec in Google en kijk eens naar de eerste en de beste link.
Geloof me, als jouw pa een video_ts mappie niet kan bekijken, dan is dat m.i een 100% codec probleem. Echter, niets menselijks is mij vreemd, dus als jij zegt dat het dat niet kan zijn, dan zal 't dat niet zijn.

K-Lite-Mega-Codec Pack wil ook wel helpen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan