videokaart werkt niet optimaal...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allart

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Hallo,

Ik heb een NVIDIA GeForce 9600 GT in mijn nieuwe pc zitten.
Ik heb de drivers geinstaleerd en toch werkt de videokaart bij lange na niet zoals die zou moeten werken. zelfs spelletjes uit 2006 kan ik niet soepel draaien op maximaal. De pc heeft voldoende geheugen en draait op vista. ik snap er helemaal niks van...

heeft iemand een tip voor mij????:(

Hallo,

Ik heb de drivers geinstaleerd en toch werkt de videokaart bij lange na niet zoals die zou moeten werken. zelfs spelletjes uit 2006 kan ik niet soepel draaien op maximaal. De pc heeft voldoende geheugen en draait op vista. ik snap er helemaal niks van...

Welkom op het forum ;)

Vertel ons iets meer over je computer (snelheid processor.. hoeveelheid ram.. welke spellen.. ) en heb je wel de nieuwste drivers gedownload en de oude verwijdert door in veilige modus te verwijderen (de driver) dan ALLE overige bestanden te verwijderen en met een herstart de nieuwe installeren en dan weer herstarten en dan pas gamen?

Hallo,

Je kunt Can You Run It ? eens proberen. Misschien komen er problemen aan het licht.

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

oke heb de test gedaan en alles kwam er goed uit. alles is dus nog aparter want ik heb het getest op crysis.....

heb de uitdraai toegevoegd zodat jullie wat meer info hebben over mijn pc...

You Have: 2 processors running - AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4800+
CPU Speed
You Have: 2.51 GHz Performance Rated at 7.20 GHz PASS
System RAM

You Have: 2.0 GB
Operating System

You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001) PASS
Video Card

You Have: NVIDIA GeForce 9600 GT
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 640 MB , You have - 1.2 GB
Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes
Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0
Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0

Video Card Driver Version (DirectX)
Your driver version number is: 7.15.11.7519

DirectX Version
You Have: 10.0 PASS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan