Sinds enkele dagen heb ik een probleem met mijn laptop. Nadat een programma vast was gelopen en de pc totaal niet mee reageerde, moest ik de pc afsluiten met de resetknop. Toen ik de pc overnieuw opstartte gaf de pc ONGEVEER deze foutmelding:
"het bestand of de folder C:\WINDOWS\fonts is beschadigd en onleesbaar".
Vele onderdelen van window's doen het niet meer, zoals de pijltjes in 'alle programmas'. Maar ook lettertypes op internet en in bijvoorbeeld WMP zien er raar uit. De pijltjes in het menu start zijn overigens vervangen door pictogrammetjes van een muis.
De pc melde dat ik via 'uitvoeren' de volgende help moest uitvoeren 'chkdsk'. Hij zegt hij een fout heeft opgelost, de foutmelding is toen weggegaan, maar het probleem is gebleven.
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen ???
"het bestand of de folder C:\WINDOWS\fonts is beschadigd en onleesbaar".
Vele onderdelen van window's doen het niet meer, zoals de pijltjes in 'alle programmas'. Maar ook lettertypes op internet en in bijvoorbeeld WMP zien er raar uit. De pijltjes in het menu start zijn overigens vervangen door pictogrammetjes van een muis.

De pc melde dat ik via 'uitvoeren' de volgende help moest uitvoeren 'chkdsk'. Hij zegt hij een fout heeft opgelost, de foutmelding is toen weggegaan, maar het probleem is gebleven.
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen ???
Laatst bewerkt: