laptop advies gevraagd,crysis op ultra high?!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjeppi

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Hallo allemaal,

Ik wil binnekort een nieuwe laptop kopen vanwegen mijn opleiding, maar wil dit keer 1 die erg goed presteerd op game gebied. Ik wil namenlijk crysis (wat ik nog steeds niet heb:confused:) op ultra high spelen met een goede fps dus geen lag tijdens hevige gevechten enz. . Ik denk zelf aan een zepto nox 15, maar wil graag een 17 inch scherm....Mijn buged is ongeveer 1100,-

Iemand advies????:D

hier een goed voorbeeld zoals ik het wil hebben

http://www.youtube.com/watch?v=QGqEp9irDuE&feature=related
of
http://www.youtube.com/watch?v=YFIsmtmu3ug&feature=related
Misschien iets teveel gevraagd.. iets mindere prestaties mag ook, maar het gaat om het idee!!

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af of dat gaat lukken op een laptop.

Als bekend is het spel Crysis voor snelle moderne PC's met prachtige videokaarten een hele kluif. Op forums veel gelezen dat Crysis de hardware "voorloopt". Maar misschien dat het "Ultra High" instellen (en vlot kunnen spelen) inmiddels wel lukt op een heel goed systeem. Maar of dat op een laptop gaat lukken? Ik denk het niet.

Wel ik kan je vertellen dat crysis op mijn systeem(Core2duo E6600 @ 3 ghz, 8800 gtx, 4 gig ram) nooit boven de 40 fps gaat op HIGH(dus geen ultra high!! daar ga ik niet boven de 20) en ik gemiddeld 30 fps haal(dit is op 1680x1050 zonder AA). De snelste laptopgpu op dit moment is de 8800m gtx(die trager is als de desktopversie, ik vermoed even snel als de gts). Koop je zo'n laptop met de kaart in SLI zul je waarschijnlijk wel vloeiend draaien op 50 fps en op high. Zo'n laptop kost minimum 2500 euro... Voor jou budget mag je maximum rekenen op een 8600 m gt. Je zult best naar een desktop uitkijken met een radeon 4870 en een mooie cpu met een sloot ram(kost niets meer)

Zou deze laptop het ver schoppen met crysis???

HP Pavilion dv7-1070ed notebook
--------------------------------------------------------------------------------
Art.nr : 7109388
--------------------------------------------------------------------------------
Merk processor : Intel
Type processor : Core 2 Duo P7350
Kloksnelheid : 2,0 GHz
Cachegeheugen : 3072 KB
Bustechnologie : -
Intern geheugen : 4096 MB
Harde schijf : 320 GB
CD/DVD (RW) : double layer DVD
Diskettestation : nee
Grafische kaart : nVidia GeForce 9600M GT 512 MB
Grafisch geheugen tot : 1791 MB
Shared videogeheugen : ja
Modem : 56k6 V.92
IEEE 1394 : ja
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : nee
Seriële poorten : nee
USB-poorten : 4x USB 2.0
TV-out : HDMI
Touchpad : ja
Accu : Li-ion
PCMCIA : ExpressCard/34/54
Schermformaat : 17 inch
Widescreen scherm : ja
Besturingssysteem : Win Vista Home Premium
IRDA : nee
WiFi : 802.11g
Garantie : pick-up & return
Garantieduur : 12 maanden
Bluetooth : ja
Ingebouwde webcam : ja
Nummeriek toetsenbord : ja
Geheugenkaartlezer : ja

?????????????????????????????????????????

Zou deze laptop het ver schoppen met crysis???

HP Pavilion dv7-1070ed notebook
Art.nr : 7109388
Merk processor : Intel
Type processor : Core 2 Duo P7350
Kloksnelheid : 2,0 GHz
Cachegeheugen : 3072 KB
Bustechnologie : -
Intern geheugen : 4096 MB
Harde schijf : 320 GB
CD/DVD (RW) : double layer DVD
Diskettestation : nee
Grafische kaart : nVidia GeForce 9600M GT 512 MB
Grafisch geheugen tot : 1791 MB
Shared videogeheugen : ja
Modem : 56k6 V.92
IEEE 1394 : ja
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : nee
Seriële poorten : nee
USB-poorten : 4x USB 2.0
TV-out : HDMI
Touchpad : ja
Accu : Li-ion
PCMCIA : ExpressCard/34/54
Schermformaat : 17 inch
Widescreen scherm : ja
Besturingssysteem : Win Vista Home Premium
IRDA : nee
WiFi : 802.11g
Garantie : pick-up & return
Garantieduur : 12 maanden
Bluetooth : ja
Ingebouwde webcam : ja
Nummeriek toetsenbord : ja
Geheugenkaartlezer : ja

?????????????????????????????????????????

Ik wil je niet ontmoedigen maar crysis op ultra high????

4000 euro heb je daar minstends voor nodig, die Youtube filmpjes gebruiken een SLI (2) 9800 GTX grafische kaarten. Die zijn voor desktops al het maximale voor laptops bestaan die niet eens.

Ik ken maar een laptop maker die zulke laptops kan maken voor HEEL VEEL geld en dat is Alienware....

De proccesor moet heel veel beter en de grafische kaart ook. Ik heb een laptop besteld:
2,5 ghz dual core 1066 mhz
4 gb 800 mhz
320 gb 7200 Rpm
2 gb turbo mem

1300 euro

krijg ik morge binnen en ga Crysis testen, waarschijnlijk op medium of high. Wat jij wil is onhaalbaar als je niet rijk bent...

Sorry, maar ik blijf het een idioot plan vinden.
Als je al een laptop mocht vinden die dit trekt, dan vraag ik me af hoe lang je er plezier van hebt voordat de boel afschakeld door warmteproblemen of lege accu's.
Het is al vaak genoeg gezegd dat notebooks er niet voor geschikt zijn.

Ik wou dat ik wat positievers kon zeggen, maar wees voorbereid op een teleurstelling.

Ik wil je niet ontmoedigen maar crysis op ultra high????

4000 euro heb je daar minstends voor nodig, die Youtube filmpjes gebruiken een SLI (2) 9800 GTX grafische kaarten. Die zijn voor desktops al het maximale voor laptops bestaan die niet eens.

Ik ken maar een laptop maker die zulke laptops kan maken voor HEEL VEEL geld en dat is Alienware....

De proccesor moet heel veel beter en de grafische kaart ook. Ik heb een laptop besteld:
2,5 ghz dual core 1066 mhz
4 gb 800 mhz
320 gb 7200 Rpm
2 gb turbo mem

1300 euro

krijg ik morge binnen en ga Crysis testen, waarschijnlijk op medium of high. Wat jij wil is onhaalbaar als je niet rijk bent...

Welke laptop is dit?? Wil misschien deze dan gaan halen. En wat zijn de resultaten van de laptop met crysis...medium of high?

En kan deze wat hebben? Samengestelde HP voor 1100,-

Operating system Genuine Windows Vista Home Premium with Service Pack 1 (64-bit) edit
Processor Intel(R) Core(TM)2 Duo Processor P8600 (2.4 GHz) edit
Display 15.4" diagonal WXGA High-Definition HP BrightView Widescreen Display (1280 x 800) edit
Memory FREE Upgrade to 2GB DDR2 System Memory (2 Dimm) from 1GB DDR2 System Memory (2 Dimm) edit
Graphics card 512MB NVIDIA GeForce 9600M GT edit
Hard drive 120GB 5400RPM SATA Hard Drive with HP ProtectSmart Hard Drive Protection edit
Personalization Webcam Only edit
Keyboard HP Color Matching Keyboard edit
Networking FREE Upgrade to Intel(R) WiFi Link 5100AGN from 802.11b/g WLAN edit
Modem Port No High speed 56K modem port edit
Primary CD/DVD drive SuperMulti 8X DVD+/-R/RW with Double Layer Support edit
TV & entertainment experience No TV Tuner w/remote control edit
Primary battery 6 Cell Lithium Ion Battery edit
Productivity software Microsoft(R) Works 9.0 edit

Graag advies!!:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug