p5k/se slechte keuze

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja eigenlijk zie ik ze alle drie kort achter elkaar oplichten.
begrijp goed p5k/se heeft maar 1 ide controler,dus plextor cd brander/sony duallayer ide staan aan elkaar gekoppeld.Morgen ga ik plextor uitschakelen om te kijken of de stroom toevoer dan goed gaat .en dan schroef ik v core iets op om te kijken wat er beurt.

rene

Dat bedoel ik niet, Die lampjes gaan al even aan als alleen de voedingskabel eraan zit.
Ik bedoel in het BIOS.

voeding er uit

cooler master 530 w er in.
batterij vervangen.

Probleem opgelost.

graag topic sluiten.

hartelijk dank aan iedereen.

rene(top)

neem ik terug(probleem is er nog

cooler master 530 w er in.
batterij vervangen.

Probleem opgelost.

graag topic sluiten.

hartelijk dank aan iedereen.

rene(top)
zo als ik had gezegt probleem opgelost helaas minder waar het gebeurt weer.gesprek gehad met computer bedrijf en die zeggen wij gaan alles uit de kast halen om dit inorde te krijgen.top bedrijf is het wel hoor geen moeite te veel

Spire komt niet in mijn rijtje van kwaliteitsvoedingen voor. Dus niet gek dat daar het probleem zat :)

Spire komt niet in mijn rijtje van kwaliteitsvoedingen voor. Dus niet gek dat daar het probleem zat :)
die mening deel ik wel maar nu er een cooler master 530 in zit lost dit het probleem ook niet op.ik dacht dat zal het wel zijn.aangezien het niet elke dag gebeurt is dit lastig te verhalen.ik vermoed dan nu ook de core duo 4300.maar ja.

die mening deel ik wel maar nu er een cooler master 530 in zit lost dit het probleem ook niet op.ik dacht dat zal het wel zijn.aangezien het niet elke dag gebeurt is dit lastig te verhalen.ik vermoed dan nu ook de core duo 4300.maar ja.

Je hebt overclokct begreep ik uit wat reacties: tja als je net te ver gaat, dan kan dit je wat stabiliteit kosten. Zelfs als je stopt met overclocken.
Ik zeg niet dat dit de oorzaak is hoor, maar het kan dus wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan