Drivers Geluidskaart & SM Bus Controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hoi,

Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd, alleen kan ik 2 drivers niet vinden. de driver voor mijn geluidskaart:

" Realtek ALC888/S/T @ nVIDIA MCP73 - High Definition Audio Controller "

En de SM Bus Contoller

Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik deze kan downloaden? Want als ik de computer laat zoeken voor de drivers (Systeem -> Hardware -> Apperaatbeheer -> Rechtermuisknop -> Update drivers) Dan zegt de computer " Cannot install this hardware ". Maar vreemd genoeg zegt de computer dat bij ALLE hardware waar nog een vraagteken bij staat. Ik heb trouwens al op de homepage van P(H)B gekeken. Maar alle drivers die je daar kan downloaden voor mijn computer zijn voor Vista.

Bijlagen

• Untitled 2.jpg
    Untitled 2.jpg
    37,7 KB · Weergaven: 82
Laatst bewerkt:
Hoi,

Maar de realtec zal wel werken, en om welk moederbord en type gaat het?
Of is het een merk pc
Modag

Hoi,

Maar de realtec zal wel werken, en om welk moederbord en type gaat het?
Of is het een merk pc
Modag

Volgens de Packardbell site is het een Packardbell iMedia 1130 Q6600 (@ Nvidia MCP73D)

Nee dat heb ik niet gedaan omdat daar alleen maar windows vista drivers zijn. niet win xp pro (32)

Het is mij uiteindelijk BIJNA gelukt. Want..

" HHCTRL.OCX Cannot be fount, Reinstalling this application ........ "

Daar vond Crash Dit(klik) op

Maar helaas..............

Nu wil ik die update installeren, maar dan krijg ik dit

35318828ys8.jpg

Iemand een andere oplossing?

Als echt niemand een idee heeft, dan denk ik dat de enige oplossing die overblijft. Windows XP Downloaden, Nlite versie bakken Met win update & Auto.Updates :(

Auto.Updates maakt de computer alleen maar traag.. van 26.8 seconden boot tot 1 min boot....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan