ntvdm.exe zorgt voor 100% CPU

Status
Niet open voor verdere reacties.

eekhoorn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2007
Hallo,
het bestand ntvdm.exe zorgt voor een een 100% CPU waardoor mijn pc heeeeeel traag werkt. Ik weet ondertussen waarvoor het bestandje dient maar ik weet nie hoe ik dit probleem kan oplossen.
Hartelijk dank en ik hoop dat iemand me kan helpen.

misschien handig om te vertellen waar dat bestandje voor is.

sorry, hier is de uitleg

"ntvdm.exe is process that belongs to the Windows 16-bit Virtual Machine. It provides an environment for a 16-bit process to execute on a 32-bit platform. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated."

ik zou niet weten waarom dit zoveel CPU in gebruik neemt

Misschien wat late reactie:
NTVDM wordt gebruikt om Dos programma's te draaien in een virtuele omgeving. Het komt dus niet door dit programma zelf maar door het dos-programma wat in NTVDM draait vermoed ik.

Misschien wat late reactie:
NTVDM wordt gebruikt om Dos programma's te draaien in een virtuele omgeving. Het komt dus niet door dit programma zelf maar door het dos-programma wat in NTVDM draait vermoed ik.

En laat " Virtual Machine " of wat dan ook voor een virtuele omgeving, trekt nogal wat van je ram & cpu. Daarom heb ik hier ook een monster van een laptop op schoot voor school (ICT, ook met virtueel te maken)

Inderdaad een late reactie. Topics uit 2007 mogen met rust gelaten worden aangezien die niet actueel meer zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan