Kiezen tussen 3 telefoons!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo, ik twijfel tussen de volgende 3 telefoons:
Sony Ericsson K850i
LG KF 750
Samsung SGH-G800

Ik heb al diverse reviews gelezen maar die spreken elkaar allemaal tegen! Wat voor mij vooral van belang is is fotokwaliteit (ook in het donker!), standby/spreektijd en natuurlijk algemeen telefoon en sms gebruik. Internet/e-mail gebruik ik niet. Kan iemand mij adviseren?

Waarom heb je de N95/N82 niet in je overweging meegenomen? Die hebben namelijk de beste camera's, de N82 heeft daarbij nog de beste flitser.

TIPA Award voor Nokia N82 : Het is weer Awards tijd. Deze periode is TIPA aan de beurt met het uitreiken van diverse Awards voor de verschillende categorieën. Mobiele fotografie is een zo’n categorie en het is dit jaar dan ook Nokia die met zijn Nokia N82 de TIPA Award wint voor “Best Mobile Imaging Device”. De Technical Image Press Association is een vakorganisatie voor fotografen en imagingprofessionals. “De Nokia N82 is een compacte telefoon die GPS, web, video en muziekfuncties combineert met een 5 Megapixel camera met snelle f/2.8 AF lens,” schrijft de jury in zijn rapport. “Deze Carl Zeiss Tessar-lens heeft een scherpstelbereik van 10 cm tot oneindig en is goed voor haarscherpe afdrukken tot A4-formaat of zelfs groter.

Heb normaal nooit Nokia maar ga ik ook even naar kijken, bedankt!

LG Viewty

En hoe denken jullie over de LG Viewty? (KU990) Zit nu te twijfelen tussen deze en de Nokia N82....

Laatst bewerkt:
Dat hangt ervan af: wat zijn je wensen? Je zei al dat je fotokwaliteit érg belangrijk vindt, dan kom je toch bij de N82 uit. Dat sowieso. ;)

Wat vind je de Viewty hebben dan? Touchscreen?

Laatst bewerkt:
Ik zal morgen even een link posten met een review waarin, naar ik meen, alle telefoons waar je het over hebt (inclusief de N82) worden meegenomen. En dan vooral wat betreft de camera-kwaliteit, inclusief talloze foto's. :)

Hartstikke bedankt! Ik denk dat ik dan toch voor de Nokia N82 ga....

Hartstikke bedankt! Ik denk dat ik dan toch voor de Nokia N82 ga....

'Binnenkort' komt de N96 uit, de nieuwe versie van de N95. De N95 is exact hetzelfde als de N82, wat software en camera betreft dan. De N95 is alleen een zogenaamde 'slider', en heeft een mindere flits, maar het scherm van de N95 is groter: 2,8 inch. Die van de N82 2,4.

Heb je al een abonnement lopen? Zo ja, wanneer verloopt deze?

Hoi, ik had gisteravond toevallig visite en die hadden een N82. Ik ben er toch niet zo kapot van! Het lijkt/is zo'n plastic ding! En het menu van Nokia vind ik ook niet erg prettig.... Denk dus toch dat het een andere wordt! Ik kan vanaf de 24e (vandaag dus!) mijn abonnement verlengen, Telfort 400 minuten. Ik ben dus aan het kijken welke telefoon ik gratis krijg bij verlenging van een jaar en daar wil ik uit kiezen.

Als je straks weet welke telefoons je gratis kan krijgen dan adviseer ik je om ze eerst 'live' te gaan bekijken in de winkel. Dan vallen er meestal wel een aantal af is mijn ervaring. De telefoons die dan overblijven zou je dan kunnen vergelijken via bijvoorbeeld nieuwemobiel.nl. Lees van de overgebleven telefoons nog wat reviews en vraag in je omgeving naar de ervaringen. Zo moet je wel makkelijker een keuze kunnen maken. Succes! :)

Nou word er een beetje tureluurs van! Zit nu weer te dubben tussen de Samsung F480 Touchwiz en de S.E. C902!!

Ok, ben er uit! Het wordt de Samsung F480! Bedankt voor het meedenken!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan