Nieuwe geplaatste website is niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

euromagnet

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2005
Via het programma dreamweaver heb ik een geheel nieuwe site gemaakt voor mijn werkgever.
Op de server heb ik eerst alle oude mappen / bestanden verwijderd (van de oude website).
Vervolgens heb ik de nieuwe mappen bestanden geplaatst......(ge-upload via dreamweaver)
Aansluitend ging ik hoopvol het internet op om te kijken wat het resultaat was.
Helaas..helaas........Het blijkt dat de oude website nog steeds actief is.
Het gaat om de website : http://www.team-terminal.nl/

Ik heb inmiddels gekeken op -->ftp://www.team-terminal.nl ........hier staan keurig alle nieuwe mappen / bestanden.

Waarom krijg ik mijn nieuwe website niet in beeld ?????

Iemand enig idee ??

Groeten,

Mari

ik zie staan laatst bijgewerkt 22-8
is dat de nieuwe ?

Temp internetfiles leegmaken.

Paar keer op F5 drukken wil ook wel eens helpen.

:cool:

Ik probeer explorer en firefox.......beide temporary internet files geledigd ---> dit heeft geen resultaat.
Ook de refresh-knop (F5) bied geen uitkomst.

Is het mogelijk dat ik teveel heb gewist tijdens mijn schoonmaak-actie (om de oude files te verwijderen van de ftp-server ??
Immers ik heb alles eraf gehaald !!

als ik zeg wat ik zie en jij zegt dat dat de oude versie is dan staat de nieuwe er niet op of niet goed gelinkt.
dan helpt leeg maken van temp en cache ook niet.

daar kan ik niet kijken.
daar heb je inlog gegevens voor nodig.
maar heb je wel een nieuwe index gemaakt ?

Na het inloggen geeft hij alle nieuwe mappen.

Yep......index.html heb ik geplaatst

In dreamweaver werkt alles prima (d.m.v. "voorvertoning")

Controleer of je wel naar de juiste map op je server verstuurt. Veel serverconfiguraties maken een map "public_html" aan en een map "private_html".

Zorg dat je GEEN "index.htm" én "index.html" samen in de map hebt staan, want dan kan het alsnog zijn dat je server voor de verkeerde pagina kiest.

Geen index.htm
of index.html
wel default.htm

:cool:
Hey Peter,

Ik heb het even getest, en ik denk toch dat de standaardpagina "index.htm" is hoor. Ik heb de test zonet even gedaan op een webserver en deze kiest voor de index.htm-pagina.

"default" wordt wel gebruikt in ASP.NET....

Als de server moet kiezen tussen "index.htm" en "index.html" kiest hij trouwens voor "index.htm"

Ik heb even een screenshot gemaakt voor de duidelijkheid.

staan alle mappen in !!

Bijlagen

• dreamweaver.png
    dreamweaver.png
    57,7 KB · Weergaven: 52
Ik heb even een screenshot gemaakt voor de duidelijkheid.

staan alle mappen in !!
Index.html staat met een hoofdletter, dat vinden servers niet zo fijn :D

Ik heb ook dát even getest en dan grijpt de server naar de "default"-pagina... hernoem je bestanden even naar hun hoofdlettervrije variant en je bent klaar.

Let wel op dat er dan linkjes zijn die niet meer werken enzo... Ik werk niet met dreamweaver dus ik weet niet of hij dat automatisch aanpast...

Het kan er bij mij niet in dat de oude (overjarige) site er nog compleet op staat.
Dit terwijl ik (mijns inziens) alles heb verwijderd !!
En mijn nieuwe site.........nog niet.

Het kan er bij mij niet in dat de oude (overjarige) site er nog compleet op staat.
Dit terwijl ik (mijns inziens) alles heb verwijderd !!
En mijn nieuwe site.........nog niet.
Ga op je server eens een map omhoog... staan er nog mappen naast de map "team-terminal"? Ik denk dat daar het probleem ligt. Waarschijnlijk staat er daar een map "www" of "html" of iets dergelijks waar je bestanden eigenlijk in hadden moeten staan... :D

Ik heb inmiddels alle hoofdletters gewijzigd naar kleine letters........alles weer ge-upload.........weer komt die verdraaide ouwe website weer in beeld op internet !!

Ik heb inmiddels alle hoofdletters gewijzigd naar kleine letters........alles weer ge-upload.........weer komt die verdraaide ouwe website weer in beeld op internet !!
Heb je mijn vorig bericht ook gelezen, over die map? :D

Ik heb je vraag gelezen over die map. Hoger kan ik niet komen (zie bijlage)......Moet ik ze misschien uit die map halen ??

Bijlagen

• dreamweaver 2.png
    dreamweaver 2.png
    57,1 KB · Weergaven: 51
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan