Nieuwe geplaatste website is niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb je vraag gelezen over die map. Hoger kan ik niet komen (zie bijlage)......Moet ik ze misschien uit die map halen ??

Dus je kunt niet in de map "home" kijken? Toch lijkt het me dat er iets mis is met de map op de server. Zou het misschien kunnen dat je een map mee verwijderd hebt die belangrijk was? Wat mij betreft, deugt er iets niet aan die servermap.

Er zijn twee mogelijkheden, ofwel bevat de map "home" nog iets waar je oude bestanden in staan, ofwel zijn er mappen onzichtbaar geworden op je server, zodat je ze niet meer ziet in je dreamweaver ftp programma.

Er raar.
Als ik op mijn site inlog zie ik een datamap
en www map.
www moet ik open klikken en dan publiceren.
Waar dien jij te publiceren?
Map home openklikken mischien?

Ik ben erg bang dat ik te veel verwijderd heb (heb nog wel een back-up gemaakt)

via ftp://www.team-terminal.nl ........kan ik nog wel terugspringen naar home

zie bijlage 1 en 2........maar dit zijn lege mappen

Via dreamweaver kom ik niet in deze mappen

Bijlagen

• ftp1.png
    ftp1.png
    70,1 KB · Weergaven: 32
  • ftp2.png
    ftp2.png
    69,9 KB · Weergaven: 25
Mijn website z'n root is bijvoorbeeld "var/www/html"... dus "var" is leeg bij jou?

Yep..."var" is leeg bij mij........Ik denk dat ik maar een poging doe om de oude weer terug te plaatsen.......en dan weer van voor af aan beginnen !!

Momentje momentje...

Je oude "site" terugplaatsen op de plek waar je nu je huidige site uploadt, gaat geen verschil geven. Je moet zien te ontdekken wat het juiste pad was om je bestanden naar te uploaden. Kun je bij je hosting niet zoeken waar je je bestanden zou moeten uploaden? Ze moeten dat toch ergens hebben staan in de FAQ ofzo?

Dat is ook een probleem
Deze oude site hebben ze 8 jaar geleden opgestart.........het enige wat ik vorige week heb gekregen is het wachtwoord van de server. Dat was het enige wat ze mij konden leveren op korte termijn.
Ik weet dus totaal niet welke hosting erachter zit.......daar is nog wel achter te komen, want ik neem aan dat ze op de zaak elk jaar nog een rekening ontvangen hiervoor.

Ik heb effe gekeken in de oude bestanden........daar stond inderdaad een map "www" met alles erin.

Oke dus laten we even denken dat we een server zijn.

Iemand heeft een map teveel weggehaald, waardoor de structuur niet meer klopt, en de server gaat "ergens" een back-up halen...

Als je nu eens in de map var een map "www" aanmaakt, met daarin een map "html", met daarin je website... zou hij dan niet die oude versie overschrijven?

Misschien heb je dan wel nood aan een degelijke FTP-client.

Misschien vind je met die client zelfs je oude site terug op de server. :p

Ok, ik heb dat programmaatje WinSCP geopend ---->zie bijlage
Ik ga nu die extra mappen maken .....

Bijlagen

• Naamloos-1.png
    Naamloos-1.png
    52 KB · Weergaven: 23
Hij geeft aan dat ik de map niet kan aanmaken ?? (zie bijlage)

Bijlagen

• Naamloos-2.png
    Naamloos-2.png
    54,6 KB · Weergaven: 32
Er staat daar toch al een www map.
Kun je die niet open klikken?

Het lijkt mij dat je op het betreffende niveau geen rechten hebt.

Toch met de host kontakt opnemen.

:cool:

ik kan de www-map wel aanklikken, maar deze is ook leeg.
De andere suggestie om een nieuwe map aan te maken in de map "var" lukt ook niet......krijg steeds de melding dat ik de directory niet kan aanmaken.

Anders moet ik inderdaad contact zien te krijgen met de host (hoewel ik momenteel niet weet welke dat is( ...zie eerdere bericht))

kijk eens of dit helpt:

Whois Record

Domain name:
team-terminal.nl

Status: active

Registrant:
TEA000236-PRYDE
Team Terminal bv
Rijndwarsweg 3
3198LK EUROPOORT ROTTERDAM
Netherlands

Administrative contact:
VLI001518-PRYDE
Rob Vliege
+31 (0)181286615

Registrar:
Pryde Consultants - XLserver
Lierderdrift 2
7361GN BEEKBERGEN
Netherlands

Technical contact(s):
ERK000250-PRYDE
Ernst van Erkelens
+31 (0)555062662

Domain nameservers:
dns1.xlserver.net
dns2.xlserver.net

Date registered: 16-06-2000
Record last updated: 28-05-2008

Ok, in ieder geval bedankt omtrent de info van de host.

De mappen "home" zijn ook leeg.
Bij het plaatsen van een testfile naar de map "www" krijg ik het bericht van een mislukte overdracht !! ........lukt dus niet

Ik zal morgen even contact opnemen met de host.......dat lijkt mij de beste optie momenteel !!.....Dan hoop ik dat ze de boel weer een beetje recht kunnen "breien". Het feit is denk ik dat ik met de schoonmaak-actie teveel hebt verwijderd.

In ieder geval tot dusver een ieder bedankt voor de medewerking !!

Groeten,

Mari

Is gelukt zie ik.

Waar lag het probleem?

Alleen je code opschonen:

staat in je broncode, mag weg.

:cool:

Peter,

Inderdaad is het gelukt......Met dank aan de helpdesk van de "Host".(het adres welke "puppie"me had toegereikt)
Zondagmiddag heb ik nog een email verstuurd naar deze helpdesk, waarin ik het hele verhaal "uit de doeken" heb gedaan. Vanwege het weekend verwachtte ik pas Maandag op zijn vroegst reactie.......maar zondag aan het eind van de middag kreeg ik al antwoord.
Ik ben uitermate goed geholpen door deze helpdesk. Zij hebben feitelijk alle oude bestanden verwijderd en alles weer klaar gezet, zodat ik mijn bestanden kon uploaden.
Met als resultaat dat mijn (eerste) website : http://www.team-terminal.nl/ hedenochtend uiteindelijk kon worden gepresenteerd.

Ik zag inderdaad ook nog even een klein schoonheidsfoutje : 
Hoe krijg ik dat dan weg ?? In de codes kan ik niets vreemds vinden......en het is overigens alleen in firefox. In Explorer zie ik die "frutseltjes" niet !!

Nogmaals dank voor een ieder die geholpen heeft met de probleemoplossing !!

Mari

Laatst bewerkt:
Dus een goede helpdeak :thumb:

Die frutsels, heb ik geweten...........

karakterset?
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
vervangen door:
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />

Maar het kan ook een BOM xijn.
Dus je moet die bom onschadelijk maken.

google met:
 beginning html bom