sunflower79
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 24 aug 2008
Ik heb last van pop-ups van een programma dat MS antivirus heet. Het probeert mij in een paar stappen naar een pagina te laten gaan waar ik antivirussoftware kan aanschaffen. Maar ik heb het idee dat het een virus is, want elke 30 seconden verschijnt het weer als pop-up. Ik kan het ook niet weghalen via configuratiescherm - software (verwijderen). Hoe kan ik het wel verwijderen?
Ik heb verder (verlopen) software Symantec (Norton) op m'n computer staan. Moet ik dat abonnement upgraden of een nieuw abonnement afsluiten en kan ik dan met een systeemcheck MS antivirus verwijderen? Mijn computer is wel al een paar jaar oud (2005). Is het dan slim om een zwaar antivirusprogramma te installeren?
Ik heb verder (verlopen) software Symantec (Norton) op m'n computer staan. Moet ik dat abonnement upgraden of een nieuw abonnement afsluiten en kan ik dan met een systeemcheck MS antivirus verwijderen? Mijn computer is wel al een paar jaar oud (2005). Is het dan slim om een zwaar antivirusprogramma te installeren?