Help! Pop-ups van MS Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunflower79

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Ik heb last van pop-ups van een programma dat MS antivirus heet. Het probeert mij in een paar stappen naar een pagina te laten gaan waar ik antivirussoftware kan aanschaffen. Maar ik heb het idee dat het een virus is, want elke 30 seconden verschijnt het weer als pop-up. Ik kan het ook niet weghalen via configuratiescherm - software (verwijderen). Hoe kan ik het wel verwijderen?
Ik heb verder (verlopen) software Symantec (Norton) op m'n computer staan. Moet ik dat abonnement upgraden of een nieuw abonnement afsluiten en kan ik dan met een systeemcheck MS antivirus verwijderen? Mijn computer is wel al een paar jaar oud (2005). Is het dan slim om een zwaar antivirusprogramma te installeren?

MS Antivirus verdwijnt toch niet!

Ik had toch te vroeg gejuicht. Ondanks meerdere scans met de door u aanbevolen antimalwareprogramma´s duikt het programma steeds weer op als ik internet opstart.
Het wordt wel herkend als Trojan horse, maar blijkbaar lukt het de antimalwareprogramma´s niet om het te verwijderen. Wat kan ik doen?

ook ik heb last van pop ups ms anti virus scan

ik weet niet hoe(misschien downloaden gratis anti virus scan) maar heb sinds 2 dagen last van pop ups ms antivirus. Via conf. scherm niet weg te halen. Ze verschijnen om de 2 seconde.
Heb op het forum gezien dat ik of de gratis super anti spyware of de idealsoftware/MBAM moet gebruiken maar pop ups blijven komen. Wat kan ik hieraan doen? Ben onhandig dus graag makkelijke oplossing voor een leek.

Thanx!!

ms pop up

misschien handig om te weten. Ik heb nu op aanraden de gratis Avast home gedownload en mijn pop ups van MS Virus zijn eindelijk verdwenen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan