Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meestal ontstaat dit door een vrandering in de hardware. je kan ook telefonisch activeren kiezen. dan krijg je gewoon een Micrsoft medewerker aan de lijn, leg daar je verhaal aan uit, en die geven je dan wel de oplossing![]()
Ik zeg dan ook 'Meestal' . Het komt maar zelden 'plots' voor, maar dat kan soms ook gebeuren doordat er per ongeluk een bestand zou kunnen zijn verwijdert dat te maken heeft met het activeren. In ieder geval, even een telefoontje met een microsoft-medewerker, en het is zo klaar.Dit is toch alleen met vervangen van moederbord, harde schijf, of een processor?
Zelfs met het vervangen van een grafische kaart heb ik dat nog niet meegemaakt .... !!
Maar ik ben het in zoverre met je eens, dat een dergelijke melding tot activeren niet 'zomaar' gebeurt als je er al zo lang mee werkt als K. aangeeft.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.