KVM-Switch werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

spietos

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Ik heb zojuist een Sweex KS001 sweex 2 port compact KVM switch gekocht en aangesloten.

In het kastje zitten mijn muis + toetsenbord. De kabels die uit het kastje komen heb ik in mijn 2 computers gestopt. Toch werkt het niet, ik kan mijn muis en toetsenbord niet bedienen als ik mijn computers opstart. Er zit ook geen installatie cd o.i.d. bij, hij hoort hem meteen te herkennen maar doet niets.
De muis, een usb-muis is aangesloten met een verloopje, maar dat mag niet tegenzitten, dat hoort gewoon te werken lijkt me.

Verder is de ene pc een AMD Sempron 1.8 ghz, en de ander een Intel Celeron 466 Mhz. Dit mag toch geen complicaties opleveren lijkt me?

Iemand die tips voor mij heeft om de boel toch werkend te krijgen? :confused:

Met vriendelijke groet,
Spietos

Hoi,

Ga je met usb naar de pc's inplaats van ps 2 misschien dat het daarom niet werkt.

Modag

Mijn muis is usb, maar met een verloopje naar PS2. Mijn toetsenbord is gewoon PS2. Ook de switch is PS2... Maar het mag toch niet zo zijn, dat als de switch de usb-muis met een verloopje niet herkent, hij het toetsenbord ook gelijk niet herkend?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Nee dat zou niet uit moeten maken als je de pc's opstart krijg je dan geen fout melding.
En anders zou ik hem even in de winkel omruilen wie weet is hij wel gewoon defect.
Modag

Nee, krijg geen foutmelding. Wel heb ik op de andere pc nog geen OS geïnstalleerd, maar ook dat maakt niet uit neem ik aan. Hij hoort gewoon hardware-matig te switchen toch?

Hoi,

Wil je dat zeker weten zal je even moeten installeren maar ik denk dat het niet uitmaakt.

Modag

Ik heb zojuist een Sweex KS001 sweex 2 port compact KVM switch gekocht en aangesloten.

In het kastje zitten mijn muis + toetsenbord. De kabels die uit het kastje komen heb ik in mijn 2 computers gestopt. Toch werkt het niet, ik kan mijn muis en toetsenbord niet bedienen als ik mijn computers opstart. Er zit ook geen installatie cd o.i.d. bij, hij hoort hem meteen te herkennen maar doet niets.
De muis, een usb-muis is aangesloten met een verloopje, maar dat mag niet tegenzitten, dat hoort gewoon te werken lijkt me.

Verder is de ene pc een AMD Sempron 1.8 ghz, en de ander een Intel Celeron 466 Mhz. Dit mag toch geen complicaties opleveren lijkt me?

Iemand die tips voor mij heeft om de boel toch werkend te krijgen? :confused:

Met vriendelijke groet,
Spietos

Dat werkt over het algemeen niet, zo'n verloopje!

Ron

Ik heb die problemen wel gehad met een verloopje op een KVM switch.

Ron

Hoi,

Oke dat zou kunnen, maar dan zal z'n toetsenbord toch wel moeten functioneren.
Of gaat dat gelijk helemaal mis met z'n verloopje.
Modag

Heb hem even teruggebracht naar de winkel, ze gingen hem testen als ze tijd hebben, en wordt ik gebeld. Ik heb helaas geen ps2 muisjes meer, anders had ik dat even getest, maar een ps2 muisje kopen vind ik opzich geen probleem als dat moet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan