kleur van taakbalk

• Onderwerp starter Onderwerp starter oply
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
!

ok ronnie heb toch eens gedaan wat je voorstelde en wat blijkt:
waneer de brico pack geïsntaleerd was, was alles van windows vista BEHALVE de taakbalk natuurlijk die bleef nog altijd grijs en waneer ik hem unistaleerde bleef de grijze werkbalk ook al werkte ik terug met windows xp....

hulp gevraagd!!!!:shocked:

grtz,
Oply

wil er iemand reageren a.u.b. Ik zit nog altijd met dit onopgeloste probleem :confused:

Voorlopige oplossing :

Taakbalk rechts aanklikken > Taakbalk automatisch verbergen aanvinken

Dan stoort het minder.

=s

:shocked:ben ik vet mee. Mijn verkenner is ook zo en alle mappen, configuratie scherm allemaal windows 98 stijl behalve de venstertjes die zijn nog xp.......:(

Al eens systeemherstel gedaan? Dus herstellen naat een punt voor dat bricopack gedoe als het mogelijk is.

heb ik al gedaan en er is niets veranderd ....
wat moet ik toch doen ???:confused:

Dit vond ik nog :

Re: Help! XP Pro Taskbar Color Change
Nov 11th, 2007
Go into control panel -> administrative tools -> services

check that the THEMES service is set to automatic and started.

also check your Local Security Policy (PRO ONLY!) and make sure that "Force Classic Theme" etc.... are NOT checked
TRY MY SUGGESTIONS AT YOUR OWN RISK!
james.bennet1@ntlworld.com

Ben niet op hoogte van de Engelse begrippen.

Is er iemand, die dit kan vertalen ?

Eerste gedeelte heb ik vertaald:

Ga naar Start > Uitvoeren > tik nu: Services.msc > OK

In Services ga je naar Thema's

Hier moet staan : Gestart en Automatisch

Dit zou je oplossing kunnen zijn.

Wel opnieuw Starten, wanneer je iets verandert !

Laatst bewerkt:
Eerste gedeelte heb ik vertaald:

Ga naar Start > Uitvoeren > tik nu: Services.msc > OK

In Services ga je naar Thema's

Hier moet staan : Gestart en Automatisch

Dit zou je oplossing kunnen zijn.

Wel opnieuw Starten, wanneer je iets verandert !

zoals ik al zei in paar van mijn vorige posts heb ik dit al geprobeerd en steeds nog hetzelfde probleem....

help???!!!

hebben jullie geen ideën meer? ik heb nog altijd het windows 98 uiterlijk dat ik niet kan veranderen ....

ahn wacht misschien weet ik nog wat is het niet mogelijk om systeemherstel punten voor windows xp te downloaden de standard herstel punten dan zoals de fabricatie instellingen?:confused:

ahn wacht misschien weet ik nog wat is het niet mogelijk om systeemherstel punten voor windows xp te downloaden de standard herstel punten dan zoals de fabricatie instellingen?:confused:
Nee dat is niet mogelijk. Als je een Windows cd hebt, kan je nog altijd een herstel installatie proberen, of desnoods terug herinstalleren, dan is je probleem zowiezo opgelost.

ronnie,
de eerste keer zag ik de boodschap ook hoor:p

maar ik probeer niet graag uit. Ik werk alleen met zekerheid. Stel nu dat ik die brico pak download en instaleer en als ik hem daarna unistaleer nog meer stukken van windows verloren gaan wat dan?:shocked: Er staat duidelijk dat die brico pak sommige systeem stukken van windows xp kan bewerken om er vista op te krijgen dus heb ik liever een andere oplossing tenzij je HEEL zeker weet dat het zal werken.

mvg,
Oply:thumb:

Bricopack is niet zo gevaarlijk als Transformation pack

In bricopack kan je veel opties uitzetten om achteraf niet te veel te hoeven uninstallen.

@Jeffcoboy

ik heb dat bricopack gebruikt maar mijn taakbalk bleef windows 98 al de rest was vista???

kweet het ik ben beetje vervelend bezig maar ik kan er ook niet echt veel aandoen dat die taakbalk wil terugveranderen

en nee hoor ik heb geen windows xp cd gekregen toe ik de computer aankocht alle dat denk ik toch niet ik zal wel nog s zoeken erachter hopelijk vind ik hem

toch bedankt

grtz, Oply:thumb:

@Jeffcoboy

ik heb dat bricopack gebruikt maar mijn taakbalk bleef windows 98 al de rest was vista???

kweet het ik ben beetje vervelend bezig maar ik kan er ook niet echt veel aandoen dat die taakbalk wil terugveranderen

en nee hoor ik heb geen windows xp cd gekregen toe ik de computer aankocht alle dat denk ik toch niet ik zal wel nog s zoeken erachter hopelijk vind ik hem

toch bedankt

grtz, Oply:thumb:
Heeft de uxtheme.dll er niets mee te maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan