FTD Spelletjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rbn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rbn

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
Hallo, zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw hier dus als eerst Hallo :)
dan nu mij vraag ik download van FTD met grabbit download op een pay server heb winrar en quikpar. nu is mij vraag kan iemand mij een uitleg geven(als dat niet is toegstaan een link naar uitleg) want films lukt me nog wel maar spellen is een drama.

bvd.
Robin:thumb:

je hebt een site waar je duidelijke uitleg kan vinden over alles wat er mee te maken heeft.

binaries4all

heet de site

je hebt een site waar je duidelijke uitleg kan vinden over alles wat er mee te maken heeft.

binaries4all

heet de site

zal kijken wat ik er aan heb bedankt voor je reactie

edit: ik kan niet echt een duidelijke uitleg vinden ( of ik zoek niet goed genoeg) kan je niet link geven naar de uitleg zoals http://www.binaries4all.nl/beginners/index.php bijvoorbeeld
ik zoek echt een duidelijke uitleg he zoals
1. uitpakken
2. reparen enz enz

Laatst bewerkt:
Je zal toch duidelijker moeten wezen.

Je heb dus een spel gedownload, wekle bestanden zijn dit? is het een bult rar bestandjes, een .iso, een .img, enz.

Zolang je niet verteld waar je de boel vandaan hebt of een link plaatst, kan je rustig deze info geven. Daarna kunnen we je verder helpen met de te volgen stappen.

1. uitpakken
2. reparen enz enz
Als je nu in die link in de linker kolom kijkt onder "repareren" en daarna onder "in en uitpakken", heb je alles wat je weten wil.

Als je nu in die link in de linker kolom kijkt onder "repareren" en daarna onder "in en uitpakken", heb je alles wat je weten wil.

bedoel je niet andersom want ik zie alleen in en uitpakken links staan maar als ik eerst in en uitpakken klik en daarna repareren zie ik als nog geen info waar ik wat aan heb.
voor de duidelijkheid ik wil graag info over hoe ik een spel aan het werk krijg. zeg maar
1. downloaden ( ja logish maar voorbeeld)
2. repareren
3. uitpakken
4. installeren ( hoe? deamon tools of wtf? daar meer uitleg over SVP)
5.spelen zoiets bijv. zeg maar vanaf ik het klaar heb met downloaden tot ik het kan spelen een duidelijke uitleg. want ik snap er de ballen niet van.

BVD robin

ter verduidelijking ik heb iets gedownload (een spel) er zijn veel rar bestandjes wat moet ik doen welke moet ik hebben om het spel te kunnen spelen.
ik heb in de screenshot sims2 compleet gedownload dus niet alleen sims 2 maar ook alle uitbreidings sets. help! ik wil het graag spelen
in de readme staat

- Wat zit er in dit pakket?

Originele spel:

De Sims 2

Uitbreidings pakketten:

De Sims 2 Studentenleven
De Sims 2 Nachtleven
De Sims 2 Gaan het Maken
De Sims 2 Huisdieren
De Sims 2 Seizoenen
De Sims 2 Op Reis
De Sims 2 Vrije Tijd

Accessoires pakketten:

De Sims 2 Keuken & Bad Accessoires
De Sims 2 Kerst Accessoires
De Sims 2 Familiepret Accessoires
De Sims 2 Glamour Accessoires
De Sims 2 Feest Accessoires
De Sims 2 H&M Fashion Accessoires
De Sims 2 Tiener Accessoires
De Sims 2 IKEA® Woon Accessoires

Veel plezier ermee!

het plaatje is te groot om hier te zetten dus even een link
http://img530.imageshack.us/img530/2056/cccccccccccccccccam5.png

hopelijk zijn jullie nu instaat mij te helpen

Laatst bewerkt:
mmz ... in ieder geval quickpar gebruiken om de bestanden te checken op compleetheid. (installeer quickpar en klikkerdeklik op de *.par2) Als alles is gecheckt en cmpleet is ben je klaar met quickpar. als ie niet compleet is moet je repareren (is een button voor -herstellen - oid) of je hebt niet genoeg bestanden compleet binnen, n moet extra par2 of opnieuw een paar incompletes downen en daarna repareren.

Als dit alles gelukt is heb je (na uitpakken met winrar) waarschijnlijk een iso of ander image bestand over. deze gewoon branden met bijv. nero (image naar schijf) of ander image brand proggie. dvddecrypter werkt geloof ik niet met branden van spellen, wel dvd images van films.

meer uitleg staat toch echt op binaries4all hoor. duidelijker dan dit kan ik niet wezen. succes

*edit* in de readme staat natuurlijk ook alle ino die handig is vaak

Je kan de image die je over hetb na het uitpakken, gewoon op een bestand klikken en winrar pakt ze allemaal uit, ook mounten met een programma als Daemon tools. Dat programma maakt een virtuele drive aan waarin je vervolgens het image bestand kan mounten en dan speelt het zich af alsof het een echt schijfje is.

Verder zie ik tussen de bestanden op het plaatje ook een read me staan, staat daar niet in wat je moet doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan